Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach.
Aktualnie PHU Topaz Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko - Kupiec ds. Marki Własnej
- wyszukiwanie oraz prowadzenie bazy dostawców z zakresu Marki Własnej oraz jej stały rozwój
- zarządzanie portfolio opakowań
- analizowanie ofert dostawców, negocjacje umów oraz warunków współpracy
- formalizowanie współpracy z dostawcami i realizowanie celów zakupowych
- wizyty oraz audyt dostawców, zagwarantowanie bezpieczeństwa firmy w zakresie źródeł dostaw alternatywnych
- składanie zamówień u dostawców, ustalanie szczegółów zakupów oraz kontrola faktur zakupowych
- zapewnienie optymalnych stanów magazynowych oraz zapasów u dostawców
- kontrola jakości produktów we współpracy z innymi działami
- min. dwóch lat praktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze zakupów
- szerokiej znajomości firm z branży FMCG oferujących usługi produkcji w ramach marek Private Label
- praktycznej wiedzy z zakresu procedur zakupowych oraz zarządzania budżetem zakupowym
- doświadczenia w negocjacjach cen oraz w umowach z dostawcami
- aktywnego prawo jazdy kat. B
- mile widziany język angielski na poziomie komunikatywnym
- umowę o pracę lub kontrakt (wg preferencji kandydata)
- atrakcyjne warunki pracy - niezbędne narzędzia do pracy, szkolenia rozwijające kompetencje oraz motywujące wynagrodzenie
- wiele rozwojowych wyzwań zawodowych oraz wysoki poziom uprawnień i autonomię w podejmowanych działaniach
Poznaj
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ - ulubione miejsce na zakupy dla twojej rodziny! Jest rok 1993. Zbigniew Paczóski, młody przedsiębiorca z Sokołowa Podlaskiego, otwiera pierwszy sklep spożywczy TOPAZ na ulicy Kolejowej w tym samym mieście, w którym zaopatruje okolicznych mieszkańców w podstawowe artykuły spożywczo-przemysłowe. I tak właśnie powstała Sieć TOPAZ, która przez kolejne 25 lat istnienia wypracowała wysoki standard placówek handlowych i atrakcyjną ofertę. A co za tym idzie – silną pozycję na regionalnym rynku, której nie zaszkodziła nawet ekspansja zagranicznych sieci handlowych. Kiedy ten sektor na rynku stawał się coraz bardziej zatłoczony, wydawało mi się, że konkurowanie przedsiębiorstwa z polskim kapitałem z firmą zagraniczną było nierealne. Jednak udało się. Każdy kolejny zbudowany i otwarty polski supermarket TOPAZ jest częścią marki, której sklepy odwiedza 1,5 miliona Klientów. Proponujemy ponad 35 tysięcy najwyższej jakości produktów od około 600 producentów i dostawców z całej Polski. Na uwagę zasługuje również fakt, że w programie lojalnościowym Karta Stałego Klienta w sklepie spożywczym TOPAZ – niezależnie od tego, czy znajduje się w Mińsku Mazowieckim, Siedlcach, czy Sokołowie Podlaskim, korzysta już ponad 350 tysięcy osób, z czego przynajmniej raz w tygodniu używa jej blisko 70% wszystkich posiadaczy – podsumowuje Zbigniew Paczóski, właściciel i twórca sukcesu Sieci Sklepów Topaz.Marka Topaz to już nie tylko sklepy spożywcze, ale też stacje paliw, własne zakłady produkcyjne , nowoczesne centrum dystrybucyjne. Nasza firma jest znaczącym pracodawcą w regionie i zatrudnia już ponad 2300 osób.