Księgowy

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Wrocław
specjalista (mid)
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa2 dni temu
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Księgowy
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 146060

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: Urząd Skarbowy Wrocław Psie Pole, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, wejście od ul. Trzebnickiej
  • Budynek wielokondygnacyjny czteropiętrowy, nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (stare budownictwo, brak wind, podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety)
  • Przy budynku parking zewnętrzny, z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Prowadzi ewidencje księgowe w celu zapewnienia rzetelnego i prawidłowego odzwierciedlenia zdarzeń gospodarczych
  • Dokonuje rozliczeń z tytułu wpłat, zwrotów podatków oraz nadpłat podatnikom/płatnikom w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań
  • Rozlicza i dystrybuuje wpływy uprawnionym organom w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań
  • Prowadzi rozliczenia rachunkowo-kasowe pracowników komórki egzekucji administracyjnej w celu prawidłowego rozliczenia pobranych kwot od dłużników
  • Sporządza sprawozdania w celu realizacji zadań wynikających z odrębnych przepisów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26
(pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU DLA KANDYDATÓW DO SŁUŻBY CYWILNEJ


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


1. Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu z siedzibą ul. Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław.


2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.wroclaw@mf.gov.pl.


3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4. Podstawa prawna przetwarzania danych:


Podstawą przetwarzania wymaganych danych są przepisy prawa takie jak: Kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej oraz ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 10 RODO), natomiast inne dane będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 


5. Informacja o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dotyczące stanu zdrowia), konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


6. Informacje o odbiorcach danych:


Dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym tj. dostawcom usług i rozwiązań technicznych/organizacyjnych, dostawcom usług IT w zakresie procesu rekrutacji.


Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.


7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor izby ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


8. Prawa osób, których dane dotyczą:


Mają Państwo prawo do:


a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


b) sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,


c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,


d) usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji,


e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


9. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Księgowy / Księgowa

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
  • Specjalista w Dziale Środków Trwałych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych. Ewidencja nabywania i rozliczania środków trwałych w module ŚT (OL, LT, MT). Uzgadnianie sald kont księgowych – środki...
  • Księgowa / Księgowy – uproszczona księgowość (Enova 365)

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    18 godz.
    Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
  • Księgowy

    BV Consulting   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Mokotów
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
  • Księgowa (Enova 365)

    Value Finance Books Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    10 dni
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy (NGO)

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Księgowym / Młodsza Księgowa / Księgowa

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
  • Główny/a Księgowy/a

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator
    1 dni
    W tej roli będziesz odpowiadać m.in. za: Prowadzenie pełnej księgowości firmy, w tym przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego; Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, raportów oraz analiz na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych; Terminowe sporządzanie i kontrolę...
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.