Księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
1 dzień temu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Księgowy
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 143492

Warunki pracy


  • praca biurowa w siedzibie urzędu
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:15 -15:15,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, skaner,
  • udział w szkoleniach,
  • wyjazdy służbowe,
  • bariery architektoniczne - biuro na I piętrze, brak windy i podjazdów.

Zakres zadań

  • kompleksowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców
  • kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i akt osobowych pracowników
  • sporządzanie raportów, zestawień i sprawozdań kadrowo płacowych m. in. do ZUS
  • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowych
  • przygotowywanie przelewów płacowych
  • księgowanie w systemie finansowo księgowym list płac, zleceń
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi ZUS, US itp.
  • śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • certyfikat potwierdzający umiejętność w obrębie zawodu specjalista ds. kadr i płac
  • wiedza i doświadczenie z zakresu naliczania wynagrodzeń
  • znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w obsłudze systemów kadrowo-płacowych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-15 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Orląt Lwowskich 8
71-340 Szczecin

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Accountant – Stock (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your mission Processing of transactions related to stock/merchandise: Posting of daily and monthly stock movements including interfaces’ run. Allocation to target cost account goods used for own purposes. Execution of stock reconciliation. Calculation and posting of goods’ cost of purchase....
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant - General Accounting (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Description: Your mission: accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts,...
  • Accountant with Italian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Hungarian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant - Accounts Receivable (AR)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Internal Control Finance Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Main area of responsibility will include: Performing internal control of accounting processes; Participating in the design of new controls for migrated accounting processes; Testing the designed controls; Contributing to the development of internal controls for other units within the Metro Group;...
  • Accountant - Accounts Receivable (AR)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Treasury Accountant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: work in area for Treasury (ex. manage and plan cash flows and prepare cash flow forecasts, prepare reports on the company's cash flow, analyzing transactions in foreign currencies and taking measures to hedge, calculation, control and...
  • Księgowa / Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    4 dni
    praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.