młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania księgowanie faktur VAT w systemie Invoice4u; kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą do wystawiania faktur zakupowych i sprzedażowych; rozliczenia i monitoring należności i zobowiązań; sporządzanie analiz i raportów...
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, Uzgadnianie kont księgi głównej, Prowadzenie i rozliczanie rozrachunków, Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, Przygotowanie deklaracji podatkowych,...
praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.
Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej/go Księgowej/g i da możliwość awansu? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby,...
Twoje zadania: Większości zadań zapewne się domyślasz, ale to, co musimy podkreślić, to fakt, że pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova 365 lub Symfonia, dlatego znajomość jednego z tych programów jest konieczna (!) Nadzorowanie procesu księgowania i analizowania ksiąg rachunkowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Miejsce pracy: Wrocław (biuro/praca zdalna, wyjazdy) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie procesu sprzedaży oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z dotychczasowymi klientami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and experienced AR/O2C Specialist with German to join our O2C team. The ideal candidate will be responsible for managing the accounts receivable process, ensuring timely and accurate invoicing, and maintaining strong relationships with customer. Key...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wystawianie faktur sprzedaży; Księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży oraz sprawdzanie ich poprawności i kompletności; Księgowanie wyciągów bankowych; Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i księgowym; Rozliczanie RMK;...
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukjemy osoby na stanowisko:
Księgowy
miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
księgowanie kosztów dla centrali w Anglii;
kontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego;
bieżąca kontrola finansowo - księgowa;
terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej;
opracowywanie planu kont;
prowadzenie rachunku kosztów i wyników oraz analiza wyników;
przeprowadzanie okresowej kontroli kont.
Wymagania:
wykształcenie wyższe, najlepiej ekonomiczne;
bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
minimum roczne doświadczenie zawodowe w dziale księgowości;
znajomość ustawy o rachunkowości i regulacji podatkowych;
znajomość obsługi komputerowych programów finansowo-księgowych;
gotowość do uczenia się i aktualizacji wiedzy;
umiejętności analityczne;
umiejętność pracy w zespole;
zdolności numeryczne;
skrupulatność / sumienność.
Oferujemy:
pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
możliwość rozwoju zawodowego;
pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza znajdującego się poniżej:
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania księgowanie faktur VAT w systemie Invoice4u; kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą do wystawiania faktur zakupowych i sprzedażowych; rozliczenia i monitoring należności i zobowiązań; sporządzanie analiz i raportów...
Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, Uzgadnianie kont księgi głównej, Prowadzenie i rozliczanie rozrachunków, Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, Przygotowanie deklaracji podatkowych,...
praca zdalna w domu, pełne księgi, wprowadzanie do systemu WF Fakir dokumentów: faktur sprzedaży, faktur zakupu, faktur WNT, WDT, wyciągów bankowych w pln i walucie, rozliczanie różnic kursowych.
Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej/go Księgowej/g i da możliwość awansu? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby,...
Twoje zadania: Większości zadań zapewne się domyślasz, ale to, co musimy podkreślić, to fakt, że pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova 365 lub Symfonia, dlatego znajomość jednego z tych programów jest konieczna (!) Nadzorowanie procesu księgowania i analizowania ksiąg rachunkowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Miejsce pracy: Wrocław (biuro/praca zdalna, wyjazdy) Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie procesu sprzedaży oraz budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z dotychczasowymi klientami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Job Summary: We are seeking a detail-oriented and experienced AR/O2C Specialist with German to join our O2C team. The ideal candidate will be responsible for managing the accounts receivable process, ensuring timely and accurate invoicing, and maintaining strong relationships with customer. Key...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Wystawianie faktur sprzedaży; Księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży oraz sprawdzanie ich poprawności i kompletności; Księgowanie wyciągów bankowych; Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i księgowym; Rozliczanie RMK;...