Ogłoszenie numer: 1588299, z dnia 2017-04-07
Visimind Ltd Sp. z o.o.
Visimind Group jest przedsiębiorstwem o międzynarodowym zasięgu działania, zajmującym się pozyskiwaniem i opracowywaniem zobrazowań dwu i trójwymiarowych w mobilnych technologiach fotogrametrycznych i teledetekcyjnych (skaning laserowy) w oparciu o zastosowanie systemów lokalizacji satelitarnej i nawigacji inercyjnej. Naszymi klientami są najwięksi operatorzy branży energetycznej, gazowniczej, drogowej i kolejowej. W związku z ciągłym rozwojem firmy i rozbudową działu księgowości poszukujemy kandydata na stanowisko Księgowy do spółki należącej do grupy kapitałowej Visimind, obsługującej operacje lotnicze.
Księgowy
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
- prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami podatkowymi i rachunkowymi,
- dekretacja i księgowanie dokumentów,
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z UoR,
- rozliczanie podatków VAT, CIT i PIT,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, US, banki),
- przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu,
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy.
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne z zakresu finansów i rachunkowości,
- min. 3 letnie (wykształcenie wyższe) lub 6 letnie (wykształcenie średnie) doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnego księgowego w firmie produkcyjno-usługowej,
- doskonała znajomość oraz umiejętność zastosowania w praktyce przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych, również międzynarodowych, ordynacji podatkowej, KPA,
- praktyczna znajomość zagadnień kadrowo-płacowych, przepisów prawnych związanych z zatrudnieniem, prawa ubezpieczeń społecznych,
- wiedza z zakresu cen transferowych (mile widziana),
- udział w sporządzaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych Grupy oraz przygotowywanie materiałów do dokumentacji cen transferowych,
- dobra znajomość języka angielskiego (przynajmniej w stopniu komunikatywnym),
- dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa i konsekwencja w działaniu,
- samodzielność w identyfikacji problemów i ich rozwiązywaniu, odpowiedzialność, rzetelność,
- wysoki poziom umiejętności analitycznych i organizacyjnych,
- znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Oferujemy
- stabilną i stałą pracę na pełen etat z możliwością awansu,
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- przyjazną atmosferę i otwarte środowisko pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie.