Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla Naszego Klienta z branży SSC/BPO poszukuję osób na stanowisko: Księgowy w obszarze AP/AR/GL
Księgowy w obszarze AP/AR/GL
Miejsce pracy: Poznań
AP/AR/GL
Zakres obowiązków:
Accounts Payable (AP)
- księgowanie dokumentów finansowo-księgowych
- księgowanie wyciągów bankowych
- uzgadnianie sald z dostawcami
- kontrola rozrachunków i płatności
- udział w zamknięciu miesiąca i roku
Accounts Receivable (AR)
- monitoring należności
- uzgadnianie salda rozrachunków
- utrzymywanie kontaktu z wewnętrznymi klientami firmy
- księgowanie płatności przychodzących
- księgowanie wyciągów bankowych
General Ledger (GL)
- przygotowywanie raportów okresowych oraz sprawozdań finansowych
- kontrola operacji księgowych
- księgowanie operacji księgowych w zakresie Księgi Głównej
- uzgadnianie sald księgi głównej z pozostałymi działami
- czynny udzial w zamknięciu miesiąca
- miesięczna analiza kont bilansowych – balance sheet reconciliation
- potwierdzenia i uzgadnianie sald IC na zamkniecie miesiąca
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
- znajomość dodatkowego języka europejskiego: niemiecki/ francuski/ węgierski/ czeski/ słowacki/ holenderski - warunek konieczny
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- minimum 6 miesięczne doświadczenie na stanowisku księgowym
- mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze SSC/BPO
- bardzo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Oferyjemy:
- pracę umożliwiającą codzienny kontakt z językami obcymi
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej
- realną możliwość rozwoju
- wysokie standardy pracy
- dodatkowe benefity w zależności od projektu tj: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, bilety do kina, zajęcia językowe, dodatki kafeteryjne