Najnowsze oferty pracy

  • Accountant - Accounts Receivable (AR)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Accountant - General Accounting (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant with Italian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Hungarian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Czech

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job Description issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Accountant with Ukrainian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Specjalista ds. Cen Transferowych

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
  • Junior Accountant - Treasury & Payments Team

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury: Monitor daily cash positions and forecast future cash needs. Execute cash management strategies. Prepare and analyze cash flow projections and reports. Oversee short-term investments and manage excess cash...
  • Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy

    Value Finance Books Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    3 dni
    Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...
Zobacz więcej ofert pracy

Księgowy / Księgowa

Roca Polska
Gryfice
praca stacjonarna
1258 dni temu

ROCA oferuje produkty wyposażenia łazienki, kładąc nacisk na ich funkcjonalność. W ofercie firmy znajdują się kompleksowe wyposażenie przestrzeni łazienkowej – ceramika, baterie, stelaże podtynkowe i przyciski, wanny, meble łazienkowe oraz dodatki. Firma zatrudnia 21 800 pracowników, posiada 78 zakładów produkcyjnych i jest obecna w 170 krajach na całym świecie. W Polsce posiada dwa zakłady produkcyjne.

Szukasz ciekawej
i pełnej wyzwań pracy?

Dołącz do nas na stanowisko:


Księgowy / Księgowa
Miejsce pracy: Gryfice
Nr ref.: KGR/05/2021
Jeżeli posiadasz:
  • Wykształcenie, co najmniej średnie ekonomiczne - (specjalność: rachunkowość lub finanse),
  • Doświadczenie w pracy w księgowości (minimum 1 rok),
  • Znajomość prawa bilansowego i podatkowego oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programu MS Excel,
  • Cechy jak elastyczność i łatwość przystosowania się do nowych warunków pracy,
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz cechy takie jak skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Znajomość systemu SAP (mile widziana),
  • Średniozaawansowaną znajomość języka angielskiego (mile widziana).
To będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • Weryfikację, dekretację i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Weryfikowanie stanu rozrachunków,
  • Wprowadzanie danych kontrahentów do programu księgowego,
  • Wspieranie pracowników Działu Księgowości w bieżących pracach,
  • Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
  • Organizację dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
Dodatkowo oferujemy:
  • Zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która rozbudowuje swoje struktury w Polsce,
  • Bardzo dobre warunki zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Niezbędne narzędzia do pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;
2. Na podany adres e-mail: iod24@agileo.it może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych;
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Roca Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

W Polsce Roca rozpoczęła swoją działalność od uruchomienia biura handlowego w 1997 roku. Dwa lata później na terenie Strefy Ekonomicznej w Gliwicach wybudowała nowoczesną fabrykę ceramiki łazienkowej oraz zakupiła zakład produkcyjny urządzeń akrylowych w Gryficach.

W szerokiej ofercie można znaleźć kompletne wyposażenie łazienek: ceramikę i meble łazienkowe, stelaże podtynkowe, baterie, wanny, kabiny, urządzenia do hydromasażu i dodatki łazienkowe. Stale rozwijane, wysokiej, jakości produkty stanową rozwiązania w różnych stylach od uniwersalnych poprzez nowoczesne po minimalistyczne. Są przemyślane pod kątem oszczędności wody i energii i mają niepowtarzalny design.

Proces rekrutacji

Krok ikona zbieranie aplikacji Wysłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne
Krok ikona test Testy rekrutacyjne
Krok ikona ocena Informacja zwrotna
Krok ikona propozycja współpracy Decyzja o zatrudnieniu

Opinie pracowników

zdjęcie pracownika

Dariusz Żydek

Pracownik działu Modelarnia Gipsownia

Załoga to pracowici ludzie, z każdym można się dogadać i dobrze współpracować. Odkąd jestem w Roca, wiele się zmieniło, rozwijamy produkcję. Cały czas muszę się uczyć, praca bywa wymagająca, ale trzeba wierzyć w siebie!

zdjęcie pracownika

Daniel Jary

Pracownik działu Odlewnia Tradycyjna

Staram się mieć otwarty umysł, bo to jest w tej pracy najważniejsze. Do działania napędza mnie udział w nowych projektach. Trzeba się przyłożyć, ale czuję ogromną satysfakcję, gdy widzę, że coś tworzę. To mnie rozwija.

Więcej

Podobne oferty

  • Accountant - Accounts Receivable (AR)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Accountant - General Accounting (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant with Italian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Hungarian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Czech

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job Description issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Accountant with Ukrainian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Specjalista ds. Cen Transferowych

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
  • Junior Accountant - Treasury & Payments Team

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Work in area for Treasury: Monitor daily cash positions and forecast future cash needs. Execute cash management strategies. Prepare and analyze cash flow projections and reports. Oversee short-term investments and manage excess cash...
  • Nowoczesna Samodzielna Księgowa / Nowoczesny Samodzielny Księgowy

    Value Finance Books Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    3 dni
    Twoje zadania: Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu). Sporządzanie sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami. Pracujemy zdalnie przy pomocy systemu Enova...