FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.i Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Do jednej z naszych spółek FBSerwis Wrocław poszukujemy kandydatek i kandydatów na czas zastępstwa na stanowisko:
Księgowy / Księgowa
Miejsce pracy: Wrocław, Bielany Wrocławskie
Za co cenią nas Pracownicy ?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji.
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
- Zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport, ZFŚS).
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy ?
- Prowadzenie ewidencji dokumentów w księgach rachunkowych.
- Uzgadnianie ewidencji księgowej z kontami księgi głównej.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie amortyzacji.
- Księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów.
- Przygotowywanie danych do zamknięcia okresu finansowego.
- Analiza i kontrola rozrachunków.
- Rozliczanie podatku VAT.
- Przygotowanie deklaracji podatkowych.
- Rozliczanie stanów magazynowych.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS).
- Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom ?
- Wykształcenie minimum średnie.
- 2 lata doświadczenia w zakresie pełnej rachunkowości.
- Bardzo dobra znajomość obsługi i komputera w zakresie MS Office.
- Mile widziana znajomość programów finansowo-księgowych.
- Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność.
- Zaangażowanie i umiejętność organizacji pracy własnej.
- Wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
Co możemy zaoferować ?
- Umowę o pracę, pełny etat.
- Umowa na czas zastępstwa na okres min 1,5 roku.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o długoletniej tradycji na rynku.
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.