Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Prowadzenie ewidencji księgowej dla środków trwałych i WNiP wybranych spółek Grupy Adamed w tym:
- Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów;
- Ewidencja faktur kwalifikowanych do zakupu środków trwałych i WNiP;
- Obsługa modułu Środków Trwałych;
- Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości;
- Obsługa audytów.
- Wyższego wykształcenia ekonomicznego (preferowany profil: rachunkowość);
- Znajomości i umiejętności zastosowanie przepisów z zakresu rachunkowości, działalności gospodarczej oraz prawa podatkowego;
- Znajomości pakietu MS Office na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Zdolności analitycznego myślenia;
- Nastawienia na jakość i terminowość wykonywanych zadań;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Mile widziane będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Oracle.
- Umowę o pracę na zastępstwo oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed;
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
- Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.