Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego Klienta, firmy usługowej poszukujemy osoby na stanowisko Księgowy/a ds . środków trwałych.
Księgowy / Księgowa ds. środków trwałych
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
-
Pracę na umowę o pracę
-
Możliwość rozwoju zawodowego, wsparcie i samodzielność w działaniu
-
Możliwość pracy w ambitnym zespole w dynamicznie i prężnie rozwijającej się firmie
-
Dostęp do szkoleń oraz pakiet socjalny
Opis stanowiska:
- Prowadzenie pełnej ewidencji środków trwałych w module Symfonia Środki trwałe
- Uzgadnianie ewidencji środków trwałych z systemami wewnętrznymi
- Aktualizacja i kontrola stawek amortyzacyjnych
- Aktualizacja i kontrola środków trwałych zgodnie ze zmianą przeznaczenia użytkowania i pilnowanie korekty odliczenia VAT
- Ewidencjonowanie faktur dotyczących zakupów i sprzedaży środków trwałych w Symfonia FK
- Naliczanie i księgowanie miesięcznej amortyzacji
- Przygotowanie informacji VAT-26 dla pojazdów
- Kontrola i uzgadnianie finansowania środków trwałych (kredyty / pożyczki / leasing)
Wymagania:
- Ukończone bądź w trakcie studia z zakresu finansów i księgowości, ewentualnie wykształcenie średnie wyłącznie ekonomiczne,
- Doświadczenie co najmniej 2-letnie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w firmach leasingowych i wypożyczalniach samochodowych
- Praktyczna i usystematyzowana wiedza z zakresu środków trwałych
- Znajomość przepisów podatkowych dotycząca środków trwałych oraz leasingu
- Praktyczna wiedza z zakresu analizy kont i rozliczeń
- Znajomość obsługi komputera
- Praktyczna wiedza z zakresu Ustawy o Rachunkowości
- Dobrą znajomość pakietu MS Office (szczególnie arkusza kalkulacyjnego MS Excel)
- Mile widziana znajomość systemu SYMFONIA (w tym FK, Środki Trwałe)
- Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy, pozytywne nastawienie,
- Komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole, łatwość w budowaniu relacji