Księgowy / Księgowa ds. rozliczeń towarowych i kontroli rozrachunków
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 260/2023
Apteka, perfumeria, drogeria i salon optyczny? 4 w 1 – nasza specjalność, nasza duma.
Super-Pharm to szereg możliwości zawodowych, profesjonalizm i dobra, przyjazna atmosfera. To współpraca oparta na zaufaniu i szansa na rozwój zawodowy.
Szkolenia, indywidualne podejście do każdego pracownika, a przy tym uszanowanie work-life balance? Oczywiście!
Zapraszamy do Super-Pharm.
ZAKRES ZADAŃ:
- Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych
- Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów
- Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów
- Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru
- Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków
- Udział w przygotowywaniu miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych raportów
- Składanie sprawozdań do GUS
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii
- Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży retail
- Praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości
- Co najmniej podstawowa znajomość języka angielskiego;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym w szczególności programu Excel);
- Bardzo dobre umiejętności analityczne;
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (18 miesięcy z dużą szansą na przedłużenie) oraz atrakcyjny pakiet benefitów (rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków w biurze)
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji dzięki szkoleniom i uczestniczeniu w ciekawych, przekrojowych projektach