Najnowsze oferty pracy

  • Accountant - Accounts Receivable (AR)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Accountant - General Accounting (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant with Italian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Hungarian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Ukrainian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant with Czech

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job Description issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Samodzielny Księgowy

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
  • Specjalista ds. Cen Transferowych

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Księgowy Zachodniopomorskie
Księgowy AR ds. rozliczeniowych (RTR)

Księgowy AR ds. rozliczeniowych (RTR)

Adecco Poland Sp. z o.o
zachodniopomorskie, Wrocław
praca stacjonarna
3248 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Adecco Poland Sp. z o.o. należydo międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. Adecco Poland Sp. z o.o.  jest Agencją Zatrudniania nr 364.

Dla naszego Klienta – amerykańskiej firmy, giganta na globalnym rynku, do nowego Shared Services Center na terenie Wrocławia – poszukujemy  kandydatów na stanowisko:


Księgowy AR ds. rozliczeniowych (RTR)

Miejsce pracy: zachodniopomorskie/ Wrocław

Nr Ref.: KR/W/01.16


Opis stanowiska:

  • Kontrolowanie i monitorowanie procesów rozliczeniowych i automatycznych rozwiązań wszelkich problemów w oparciu o listy robocze
  • Monitorowanie całego procesu płatności do czasu rozwiązywania problemów
  • Zapewnienia prawidłowego wydawania dokumentów rozliczeniowych klientom
  • Dostarczanie informacji i wyjaśnień dla zespołu obsługi klienta
  • Przeprowadzanie korekty rachunków
  • Tworzenie indywidualnych dokumentów rozliczeniowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie rachunkowości, finansów lub ekonomii
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w obszarze back office, znajomość różnych procesów księgowych
  • Doświadczenie w procesie rozliczeniowym jest zdecydowanie preferowane
  • Znajomość przepisów dotyczących praktyk rozliczeniowych
  • Dobra znajomość przepisów polskich, zrozumienie US GAAP będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel
  • Doświadczenie w pracy z systemem SAP lub innym ERP bardzo mile widziane
  • Doświadczenie w strukturach Shared Services Center wskazane
  • Umiejętność analizy, wyjaśniania i wyciągania wniosków logicznych z operacyjnych i finansowych danych biznesowych
  • Umiejętność ustalania priorytetów i obsługi wielu zadań
  • Wysoki standard umiejętności interpersonalnych

Oferta:

  • Wielonarodowe, dynamiczne środowisko pracy
  • Zatrudnienie w firmie będącej globalnym liderem na rynku
  • Stabilne warunki współpracy w oparciu o umowę o pracę
  • Wsparcie w przypadku relokacji do Wrocławia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, zawierające świadczenia dodatkowe (szkolenia zawodowe, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i pakiet emerytalny, karta Multisport itp.)
  • Rozwój osobisty i współpracujący styl zarządzania.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Poznaj

Adecco Poland Sp. z o.o

Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.

Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.

Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.

Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.

Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!

Podobne oferty

  • Accountant - Accounts Receivable (AR)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your mission issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro Cash&Carry shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • Accountant - General Accounting (GA)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your mission accounting for transactions relating to stocks, fixed assets, taxes, calculation and accounting of accrued income and expenses, calculation and accounting of cost provisions, calculation and accounting of write-downs, monitoring and analysis of general ledger accounts, including...
  • Accountant with German

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant with Italian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Hungarian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of ​accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
  • Accountant with Ukrainian

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your mission: issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards, vouchers,...
  • Accountant with Czech

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job Description issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, posting and reconciliation of sales taking place in Makro shops, clearing of sales-related accounts (means of payment such as cash, credit cards,...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Samodzielny Księgowy

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
  • Specjalista ds. Cen Transferowych

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...