Ogłoszenie numer: 1066491, z dnia 2016-04-25
Centrum Doradztwa Biznesowego Sp. z o.o. specjalizuje się w obsłudze sektora średnich przedsiębiorstw w zakresie zarządzania finansami (outsourcing CFO), controlingu oraz w profesjonalnej obsłudze prawnej, księgowej i kadrowo-płacowej. Obecnie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Księgowy/a
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: BK 1604
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
- kompleksowe, wysokiej jakości i efektywne prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych Klientów,
- zamykanie okresów sprawozdawczych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych i statystycznych,
- raportowanie w oparciu o księgi rachunkowe,
- doradztwo księgowe dla Klientów.
Wymagania
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy jako samodzielny księgowy (pełna księgowość)
- doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych (Excel)
- bieżąca znajomość przepisów prawa gospodarczego, bilansowego i podatkowego
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności programu EXCEL oraz systemu SYMFONIA
- posiadany lub w trakcie ubiegania się o certyfikat księgowego
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- min. dobra znajomość języka angielskiego (obsługa klientów zagranicznych)
- bardzo dobra komunikatywność
- umiejętność pracy pod presją czasu zarówno samodzielnie jak i w zespole
- umiejętność organizacji własnej pracy
- terminowość, samodzielność, wysoka kultura osobista
Oferujemy
- stabilną pracę w zespole samodzielnych księgowych pod nadzorem doświadczonego kierownika
- ciekawą pracę w innowacyjnej, stale rozwijanej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego i stworzenia własnego zespołu
- profesjonalne środowisko pracy promujące zaangażowanie i rozwój
- uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
Więcej informacji o firmie znajdą Państwo na naszych stronach internetowych www.cdb.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.