Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Jeśli chciałbyś się dalej rozwijać w obszarze Księgi Głównej, znasz dobrze j.niemiecki lub j.włoski, a komunikacja w j. angielskim nie sprawia Ci problemu, aplikuj i dołącz do zespołu!
Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy osób na stanowisko:
Księgowy/a w dziale Księgi Głównej z niemieckim/ lub włoskim
Zakres obowiązków:
- Udział w procesie migracji z lokalnych zespołów finansowych do nowo utworzonego Centrum Usług Wspólnych
- Przeprowadzenie kompleksowych procesów księgowych, które mogą obejmować: przetwarzanie dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych itp.
- Nadzór nad kompletnymi procesami księgowymi dla osób prawnych (należności, zobowiązania, środki trwałe)
- Przetwarzanie miesięcznej analizy wariancji wydatków, analizy bilansu i analizy fluktuacji P&L
- Zapewnienie dokładności i integralności danych w kompleksowym procesie sprawozdawczości finansowej poprzez zapewnienie zgodności z wymogami kontroli wewnętrznej
- Wspieranie Lidera Zespołu poprzez inicjatywy organizacyjne i administracyjne
- Odpowiadanie na pytania firmy operacyjnej, wspieranie podmiotów prawnych i centrali w zakresie zadań doraźnych
- Proces uzgadniania rachunków bilansowych, w tym uzgadnianie transakcji gotówkowych
- Pomoc w wykonywaniu czynności podatkowych, deklaracji VAT i sprawozdawczości międzybranżowej
- Zarządzanie i aktualizacja procesów wewnętrznych i instrukcji (np. system kontroli wewnętrznej)
- Przyczynienie się do inicjatyw na rzecz usprawnienia procesu księgi głównej
- Identyfikacja i rozwiązywanie wspólnych problemów związanych z procesem krzyżowym (PTP, OTC, RTR)
- Udzielanie wskazówek i wsparcia innym kolegom z zespołu w kwestiach technicznych, zawodowych i dotyczących klientów na poziomie codziennych obowiązków zespołu
- Wykonywanie innych zadań związanych z procesami ustanawianymi w SSC
Oczekiwania wobec kandydata:
- Wykształcenie kierunkowe (Finanse i rachunkowość/Administracja przedsiębiorstw - preferowane)
- Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego (min.B2+/C1)
- Dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiego (min.B2+)
- Umiejętności analityczne oraz interpersonalne
- Umiejętność, zarówno pracy samodzielnej, jak i w zespole
- Otwartość na wyjazdy za granicę (tranzycje)
- Praktyczna znajomość programu Excel
- Znajomość programu SAP i Navision - mile widziana
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Elastyczne godziny pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową/lunchową
- Nieformalny dresscode
- Dogodną lokalizację (obok centrum Złote Tarasy)