ANOVO is a market-leading provider of supply chain services.
We provide our customers with exceptional solutions that deliver value, innovation, and a high level of customer satisfaction, supporting ever-changing, technically complex devices.
ANOVO Polska należy do grupy ANOVO, światowego lidera wśród dostawców usług serwisowych dla rynku telekomunikacyjnego i multimedialnego. Od marca 2015 r. Anovo stało się częścią firmy INGRAM MICRO Company – największego na świecie dystrybutora produktów elektronicznych m.in. Acer inc., Apple, Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Lenovo, Microsoft, Samsung.
-
Księgowanie i dekretowanie dokumentów kosztowych, WNT, import,
-
Uzgadnianie dokumentów celnych,
-
Księgowanie i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
-
Sporządzanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
Księgowanie wyciągów bankowych,
-
Uzgadnianie kont, analiza i ich rozliczanie,
-
Księgowanie i rozliczanie środków trwałych,
-
Uzgadnianie sald rozrachunków z Kontrahentami Firmy,
-
Sporządzanie zestawień księgowych,
-
Uzgadnianie konta – rozliczenia zakupu towarów i materiałów,
-
Analiza, księgowanie, uzgadnianie dokumentów magazynowych, produkcji w toku, stanów magazynowych.
-
Wykształcenie kierunkowe preferowane ekonomiczne,
-
Doświadczenie na stanowisku księgowym co najmniej 3-5 lat,
-
Znajomość przepisów z zakresu VAT, PDOP oraz ustawy o rachunkowości,
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym w mowie i piśmie,
-
Dokładność i systematyczność,
-
Dobra organizacja pracy,
-
Sumienność, samodzielność,
-
Mile widziana znajomość systemu SAP.
-
Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
-
Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji o międzynarodowym zasięgu,
-
Bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do karty Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego, bony świąteczne - 2 razy w roku, dopłaty do wypoczynku, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, wyjazdy integracyjne).