Zajmujemy się obsługą wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych na terenie Warszawy. Świadczymy usługi w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami oraz księgowości wspólnot. Obsługujemy zarówno niewielkie kamienice i duże osiedla deweloperskie. Jesteśmy małą firmą, która rozwija się od 2003 roku.
Poszukujemy pracownika, który samodzielnie poprowadzi księgowość wspólnot mieszkaniowych i zna specyfikę branży.
Do obowiązków na tym stanowisku należy m.in. bieżące prowadzenie pełnej rachunkowości wspólnot mieszkaniowych, rozliczanie mediów, rozliczenia podatkowe i kadrowe, rozliczenia finansowe wspólnoty, zarządzanie finansami wspólnot.
Stanowisko wymaga częstego kontaktu z mieszkańcami i zarządami wspólnot - udzielanie rzeczowych odpowiedzi łącząc empatię i asertywność jest niezbędne.
- Doświadczenie w księgowości wspólnot mieszkaniowych.
- Mile widziana znajomość systemów firmy Mieszczanin (SŁONie)
- Minimum średnie wykształcenie ekonomiczne / kurs księgowości.
- Obsługa programów Płatnik, Word, Excel.
- Swoboda w komunikacji.
- Umiejętność organizacji pracy własnej i dotrzymywania terminów.
- Chęć do aktualizacji wiedzy w oparciu o portale branżowe i szkolenia.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat)
- Samodzielne stanowisko pracy
- Praca w niewielkim zespole
- Miejsce pracy w kameralnym biurze na Ochocie (w pobliżu Dworca Zachodniego)