Sygnity to wiodący polski dostawca rozwiązań informatycznych. Na rynku działamy już od 1991 roku. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę w ośmiu kluczowych sektorach gospodarki. Nasze rozwiązania stosuje większość banków w Polsce, wszystkie najważniejsze urzędy państwowe oraz największe koncerny energetyczne. Posiadamy biura w 15 miastach w Polsce.
Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
Chcesz stać się częścią czołowej firmy w branży IT?
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT. Rozpocznij zawodową karierę od projektów dla naprawdę wielkich graczy.
Aplikuj do Sygnity!
U nas będziesz:
- Prowadzić rejestr środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz uzganiać do zestawienia obrotów i sald;
- Prowadzić rejestry zwiększeń i zmniejszeń rzeczowych aktywów trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
- Naliczać amortyzację i umorzenie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
- Analizować prawidłowości wyceny z rozliczenia przeprowadzonych inwentaryzacji;
- Obsługiwać księgowania w zakresie inwestycji długoterminowych i prowadzić uzgodnienia do kont bilansowych;
- Obsługiwać rozliczania i księgowania dokumentów kosztowych w ramach obowiązujących w Spółce zasad i systemów.
Jeśli masz:
- 3-5 lat na adekwatnym stanowisku (preferowane doświadczenie w biurze rachunkowym);
- Bardzo dobrą obsługę MS Excel;
- Praktyczną znajomość ustawy o rachunkowości i MSR w obszarze środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, leasingu, inwestycji oraz przepisów podatkowych.
Z nami zyskasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Pracę w zespole ludzi otwartych i kreatywnych;
- Pracę w organizacji nagradzającej zaangażowanie, współpracę i przedsiębiorczość pracowników.