DYREKTOR OŚRODKA TRANSPORTU LEŚNEGO W GORZOWIE
WIELKOPOLSKIM OGŁASZA NABÓR ZEWNĘTRZNY NA STANOWISKO:
Ośrodek Transportu Leśnego
ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski
tel. 95 732 37 88
Tryb prowadzenia naboru:
Nabór prowadzony jest w oparciu o Regulamin naboru na wolne stanowiska pracy w biurze RDLP w Szczecinie i jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie, stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 18 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 18.06.2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w Biurze RDLP w Szczecinie i jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie (zn. sprawy: DO.1101.6.2020).
Adresaci naboru:
Rekrutacja skierowana jest do osób posiadających odpowiednie kwalifikacje.
Opis stanowiska (zakres ważniejszych zadań):
- kwalifikacja dokumentów do ujęcia w ewidencji księgowej, kontrola ich legalności, terminowości i prawidłowości,
- bieżące uzgadnianie, dekretacja księgowa i wprowadzanie do SILP w module „Finanse i Księgowość”, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami w zakresie planu kont i zasad polityki rachunkowości następujących dokumentów:
- Deklaracje podatku od nieruchomości.
- Deklaracje podatku od środków transportu.
- Deklaracje wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Polisy ubezpieczeniowe.
- Rozliczenia międzyokresowe przychodów – w szczególności kary umowne.
- Rezerwy na koszty i bierne rozliczenia międzyokresowe.
- Rozliczenie zaliczek i rozliczenia podatku dochodowego od osób prawnych - na podstawie otrzymanych informacji, w szczególności z RDLP w Szczecinie; przekazywanie do komórki merytorycznej informacji o harmonogramie przekazania podatku dochodowego do RDLP.
- prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem przyjęcia, likwidacją środków trwałych lub wartości niematerialnych i prawnych, przejmowanie transmisji z SILP-WEB, w tym zaliczonych do inwestycji oraz naliczanie amortyzacji i
- sporządzanie planu amortyzacji we właściwych podsystemach (za wyjątkiem opisu technicznego),
- prowadzenie dekretacji, ewidencji księgowej, naliczenia, rozliczenia, uzgodnień Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bieżące prowadzenie ewidencji księgowej, rozliczanie pozycji otwartych oraz uzgadnianie przynajmniej raz w miesiącu i przed zamknięciem roku zapisów, sald i obrotów, zgodności zapisów syntetycznych i analitycznych,
- uzgadnianie na koniec każdego miesiąca kont zespołu „4” i „5” oraz ustalanie na
- udostępnionym arkuszu różnic pomiędzy kosztami w układzie kalkulacyjnym (Zespół „4”), a kosztami w układzie porównawczym (Zespół „5”),
- rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych oraz stacji paliw oraz rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych zgodnie z zatwierdzonymi wnioskami ZKI,
- sporządzanie sprawozdań GUS: SP, T-02, H-01, DG-1 i innych, jeżeli będą dotyczyć danych finansowo-księgowych,
- uzgadnianie rejestrów VAT, wygenerowanych plików JPK oraz sporządzanie deklaracji i informacji dodatkowych dotyczących podatku VAT – terminowe przekazywanie informacji do komórki merytorycznej o kwocie podatku VAT do zapłaty,
- sporządzanie kalkulacji i analiz prowadzonych działalności w zakresie uzgodnionym z bezpośrednim przełożonym, a także za pomocą udostępnionych raportów BO,
- kontrola i uzgadnianie dokumentów sprzedaży i innych dokumentów importowanych z zewnętrznych programów kasowych (stacje paliw).
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne i 3 lata pracy w zawodzie,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- mile widziana znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych,
- ukończone kursy, szkolenia lub studia podyplomowe, o tematyce lub kierunkach związanych z rachunkowością.
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie,
- świadczenia socjalne.
Miejsce wykonywania pracy: ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem,
- CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, opatrzone własnoręcznym podpisem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie do celów rekrutacji danych osobowych szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), jeżeli kandydat zamierza z własnej inicjatywy przekazać te dane do celów rekrutacji - (załącznik nr 1),
- kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP (załącznik nr 2),
- do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.