BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w ponad 160 krajach i zatrudniamy blisko 95 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Obecnie do naszego Działu Usług Księgowych poszukujemy osób na stanowisko:
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ACC/DUK
Naszym Pracownikom oferujemy:
- umowę o pracę
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- świeże owoce w biurze :-)
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- obsługa programu finansowo-księgowego Navision w zakresie modułów: Księga Główna, Sprzedaż i Należności, Zakupy i Zobowiązania, Środki Trwałe
- analiza dokumentów związanych ze sprzedażą i zakupem
- nadzór nad prawidłowością ewidencji faktur sprzedaży, wyciągów bankowych, faktur zakupu
- nadzór i udział w procesie księgowania środków trwałych i WNiP, poleceń księgowania, w procesie rozliczania, wystawiania i księgowania delegacji pracowniczych
- weryfikacja wiarygodności i uzgadnianie sald
- sporządzanie kalkulacji, szacunków oraz dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem roku obrotowego
- sporządzanie raportów dla Klienta oraz rocznych sprawozdań finansowych pod nadzorem Kierownika Zespołu
- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, IFT)
- przygotowywanie sprawozdawczości dla GUS i NBP
- prowadzenie korespondencji z Klientem
- opracowywanie polityki rachunkowości dla Klientów
- wsparcie merytoryczne i nadzór nad pracą asystentów
- obsługa audytu, kontroli skarbowych
- udział w realizacji zadań z zakresu doradztwa księgowego
Nasze wymagania:
- ok. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości (mile widziane doświadczenie zdobyte w biurze rachunkowym)
- wyższe kierunkowe wykształcenie (preferowana specjalność: rachunkowość, finanse)
- praktyczna wiedza w zakresie przepisów z rachunkowości, podatków i ubezpieczeń
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie z Klientami firmy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- znajomość programu Navision będzie dodatkowym atutem