Chcesz zmienić pracę na lepszą? Aplikuj i wznieś swą karierę na wyższy poziom!
W naszej firmie już pierwszego dnia poczujesz się jak u siebie, ponieważ kierownik krok po kroku wprowadzi Cię w Twoje obowiązki, a doświadczeni koledzy przekażą Ci przydatne wskazówki.
Proponujemy pracę w prężnie działającej i dynamicznie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku, nastawionej na wyzwania standardów przemysłu 4.0 oraz wdrażanie nowych technologii. Działamy od blisko 30 lat realizując nasze usługi w strategicznych punktach Polski. Zatrudniamy ponad 330 pracowników. Pragniemy ciągle rozwijać swoją ofertę produktów i usług, aby stać się widocznym liderem sektora usług dla przemysłu. Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników.
Poszykujemy osoby sumiennej z bardzo dobrą organizacją pracy, mającej analityczne umiejętności oraz terminowo wykonującej swojej obowiązki.
Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:
- księgowanie faktur zakupowych w systemie finansowo-księgowym (Kraj, WDT, WNT, Import/Export usług, SAD itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi,
- weryfikacja oraz nadzór nad dokumentacją magazynową,
- księgowanie dokumentów bankowych,
- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- przygotowywanie kompensat z dostawcami i odbiorcami,
- uzgadnianie sald rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
- nadzór na terminowym regulowaniem należności oraz współpraca z prawnikami w kwestiach należności klientów ze złą dyscypliną płatniczą,
- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
- udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku,
- sporządzanie analiz na potrzeby rozliczenia podatku VAT,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych VAT-UE, JPK VAT,
- rozliczanie rozliczeń międzyokresowych biernych i czynnych,
- archiwizowanie dokumentów księgowych,
- nadzór oraz sporządzanie sprawozdawczości NBP,
- bieżące wspomaganie pracy działu księgowości,
- przygotowanie raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
- wsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu sprawozdania finansowego, w tym współpraca z Biegłym Rewidentem.
· księgowanie faktur zakupowych w systemie finansowo-księgowym (Kraj, WDT, WNT, Import/Export usług, SAD itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi,
· weryfikacja oraz nadzór nad dokumentacją magazynową,
· księgowanie dokumentów bankowych,
· weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
· przygotowywanie kompensat z dostawcami i odbiorcami,
· uzgadnianie sald rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,
· nadzór na terminowym regulowaniem należności oraz współpraca z prawnikami w kwestiach należności klientów ze złą dyscypliną płatniczą,
· bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
· udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku,
· sporządzanie analiz na potrzeby rozliczenia podatku VAT,
· sporządzanie deklaracji rozliczeniowych VAT-UE, JPK VAT,
· rozliczanie rozliczeń międzyokresowych biernych i czynnych,
· archiwizowanie dokumentów księgowych,
· nadzór oraz sporządzanie sprawozdawczości NBP,
· bieżące wspomaganie pracy działu księgowości,
· przygotowanie raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
· wsparcie Głównej Księgowej w przygotowaniu sprawozdania finansowego, w tym współpraca z Biegłym Rewidentem.
- wykształcenie kierunkowe: finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne,
- znajomość przepisów podatkowych tj. VAT, podatek dochodowy od osób prawnych, podatek dochodowy od osób fizycznych, PCC, podatek od nieruchomości oraz ustawy o rachunkowości,
- motywacja do rozwoju w obszarze finansów/księgowości,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- systematyczność, dokładność i zaangażowanie,
- umiejętność efektywnej pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- pracę w godzinach 7 – 15,
- opiekuna i pełne szkolenie wdrożeniowe,
- wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia zawodowego,
- finansowanie szkoleń i rozwoju pracowników,
- ubezpieczenie NNW oraz dobrowolne ubezpieczenie na życie,
- prywatną opiekę medyczną realizowaną przez PZU m.in. możliwość skorzystania z wizyt bez skierowania do 33 lekarzy specjalistów,
- dostęp do pracowniczego programu emerytalnego,
- kartę MultiSport,
- świadczenia ujęte w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: premie świąteczne, nieoprocentowane pożyczki oraz wyprawka szkolna, Mikołajki dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży.
Masz pytania w sprawie tej oferty pracy zadzwoń 728 345 387.
Prześlij nam swoją aplikację.
Poznaj
ECOL Sp. z o.o.
Ecol Sp. z o.o. w Rybniku jest polskim liderem w zakresie techniki smarowniczej oraz technik czyszczenia hydrodynamicznego, obejmujących realizację usług remontowo - konserwacyjnych i smarowniczych oraz dystrybucję paliw, olejów i smarów dla przemysłu wspomaganą nowoczesnym serwisem olejowym.