2×3 S. A. to marka o 24-letniej historii, to profesjonalna firma zajmująca się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją wysokiej jakości produktów komunikacji wizualnej. Naszym celem jest dążenie do doskonałości w zakresie obsługi Klientów, kompleksowych rozwiązań logistycznych oraz dostarczania produktów najwyższej jakości. By sprostać wysokim wymaganiom naszych Klientów, nieustannie pracujemy nad rozwojem nowych i udoskonalaniem już istniejących produktów.
Jednym z głównych atutów jest przyjazna, wykwalifikowana kadra zarządzająca. Swoim dynamicznym rozwojem sięgnęliśmy sektor dużego przedsiębiorstwa. Zatrudnienie średniorocznie w naszej firmie przekracza liczbę 250 pracowników.
Firma 2×3 jest otwarta na innowacyjność oraz zmiany w zakresie technologii. Stale poszerzamy swoją ofertę o kolejne produkty i usługi, które wyznaczają nowe kierunki rozwoju marki oraz wpisują się w najnowsze trendy.
W związku z tym poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
- obsługi komputera,
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
- dokładności i rzetelności,
- umiejętności pracy w zespole, komunikatywności,
- precyzyjności, spostrzegawczości,
- chęci zdobywania nowych umiejętności,
- znajomości przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości
- wykształcenia min. średnie ekonomiczne,
- doświadczenia min. 5 lat.
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów,
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych oraz rozliczeń,
- współpraca z innymi działami firmy.
- pracę w renomowanej firmie,
- pracę w młodym, rozwijającym się zespole,
- możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,
- premie oraz bony świąteczne,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie.