Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!
Rekrutujemy online!
Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE oraz sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i montażystów na terenie całego kraju. Zasilamy energią już od 2015 roku. Zaufało nam kilkanaście tysięcy klientów, którym zamontowaliśmy blisko 100 000 paneli i dostarczyliśmy instalacje o mocy ponad 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Księgowa / Księgowy
OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie dokumentacji księgowej Spółki
- Kontrola merytoryczna dokumentów źródłowych i prawidłowości operacji księgowych
- Organizowanie, koordynowanie i monitorowanie księgowo-podatkowych aspektów działalności spółki
- Udoskonalanie procesów
- Dbałość o jakość i terminowość otrzymywanych zadań
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu
- Współpraca z innymi działami w firmie i klientami zewnętrznymi
WYMAGANIA:
- Kierunkowe wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, itp.)
- Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
- Dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
- Doskonała organizacja pracy własnej
- Samodzielność w działaniu i łatwość komunikacji
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia
- Niezbędne narzędzia do pracy tj.: laptop, telefon
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki zdrowotnej PZU
- Możliwość realnego awansu w strukturach firmy
- Długofalową współpracę opartą na partnerstwie
- Zatrudnienie w najlepiej rozwijającej się branży w Polsce
- Pracę w zgranym zespole :)
OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie dokumentacji księgowej Spółki
- Kontrola merytoryczna dokumentów źródłowych i prawidłowości operacji księgowych
- Organizowanie, koordynowanie i monitorowanie księgowo-podatkowych aspektów działalności spółki
- Udoskonalanie procesów
- Dbałość o jakość i terminowość otrzymywanych zadań
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu
- Współpraca z innymi działami w firmie i klientami zewnętrznymi
WYMAGANIA:
- Kierunkowe wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, itp.)
- Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
- Dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
- Doskonała organizacja pracy własnej
- Samodzielność w działaniu i łatwość komunikacji
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia
- Niezbędne narzędzia do pracy tj.: laptop, telefon
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki zdrowotnej PZU
- Możliwość realnego awansu w strukturach firmy
- Długofalową współpracę opartą na partnerstwie
- Zatrudnienie w najlepiej rozwijającej się branży w Polsce
- Pracę w zgranym zespole :)