Ogłoszenie numer: 3993847, z dnia 2020-12-16
Dla-Przemyslu.pl specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji elementów zabezpieczenia firm i budów.
Jesteśmy prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwem. W roku 2018 oraz 2019 nasza praca nagrodzona została prestiżowym tytułem dynamicznie rozwijającej się firmy działającej w branży e-commerce (E-Gazele Biznesu).
Posiadamy europejski certyfikat Trusted Shops. Od 2018 r. sponsorujemy wrocławską drużynę żużlową - WTS SPARTA Wrocław.
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego
- Weryfikacja i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, JPK
- Sporządzanie sprawozdań GUS, NBP itp.
- Tworzenie sprawozdań finansowych
- Nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi
- Przygotowywanie listy płac
- Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby zarządu
- Współpraca z organami podatkowymi i instytucjami zewnętrznymi
- Wsparcie kierownictwa firmy w zakresie optymalnych rozwiązań księgowych i finansowych
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość zagadnień z zakresu Prawa pracy, podatku dochodowego i podatku VAT
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub finansów
- Biegła znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz Subiekt GT
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dokładność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy
- Pracę w ustalonych godzinach, biuro mieści się przy ul. Jerzmanowskiej we Wrocławiu
- Umowę o pracę, 1/2 etatu
- Pracę w przyjaznej atmosferze z młodym zespołem w nowoczesnej przestrzeni biurowej
- Możliwość doskonalenia umiejętności w obszarze rachunkowości
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.