Zakres obowiązków na tym stanowisku:
- księgowanie faktur zakupu (krajowe / dokumenty WNT / dokumenty importowe)
- wsparcie w sporządzaniu deklaracji VAT
- prace związane z zamknięciem miesiąca
- księgowanie list płac (współpraca z działem HR)
- okresowe uzgadnianie sald z kontrahentami
- wsparcie w rozliczaniu podatku dochodowego w obszarze SSE (przygotowanie zestawień pomocniczych)
- doświadczenie na stanowisku księgowym w firmie produkcyjnej (minimum 2 lata)
- wykształcenie minimum średnie: księgowość / rachunkowość / finanse
- znajomość ustawy o rachunkowości / o VAT / o CIT
- znajomość systemu klasy ERP (np. MS Dynamix AX / SAP)
- dobra znajomość programu MS Office
- minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- mile widziana wiedza/doświadczenie z zakresu księgowania środków trwałych
- mile widziana znajomość księgowości w SSE
- skrupulatność, dokładność
- pro-aktywnosć / umiejętność poszukiwania rozwiązań
- chęć pracy w bardzo dynamicznym środowisku / umiejętność pracy pod presją czasu
- ciekawą pracę w bardzo zgranym, otwartym zespole
- pakiet dodatkowy: opiekę medyczną, program Multisport, lekcje języków obcych, ubezpieczenia grupowe
- elastyczny czas pracy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
www.bmz-group.com
https://www.youtube.com/channel/
https://www.facebook.com/bmzpoland
Lider na europejskim rynku litowo-jonowych inteligentnych systemów zasilania
Firma BMZ Poland specjalizuje się w dostarczaniu inteligentnych systemów zasilania. Skupiając się na potrzebach klienta oraz rozwijaniu nowoczesnych systemów BMZ Poland ukształtowało wiodącą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku baterii litowo-jonowych. Mając ponad 20 letnie doświadczenie, 2000 klientów oraz około 250 nowych projektów rocznie BMZ odgrywa wiodącą rolę w Europie w dziedzinie profesjonalnego projektowania oraz wytwarzania inteligentnych systemów zasilania oraz magazynowania energii. Grupa BMZ zatrudnia obecnie około 1800 pracowników w Niemczech, Polsce, USA, Chinach oraz Francji.