Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Szukasz nowych wyzwań w świecie finansowo-księgowym? Wyróżniasz się umysłem analitycznym i znajomością języków obcych?
Zaaplikuj i już dziś otwórz się na nową przygodę zawodową!
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:
Księgowa / Księgowy ds. należności i zobowiązań z językami obcymi
Miejsce pracy: Poznań
Wyzwania czekające na Kandydata:
- obsługa księgowa klientów wewnętrznych w ramach centrum finansowo-księgowego
- uzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń z klientami
- wykonywanie transakcji finansowych, w tym weryfikacja, klasyfikowanie i rejestrowanie danych dotyczących należności
- weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur
- zarządzanie dokumentacją klientów
Profil Kandydata:
- doświadczenie w obszarze księgowości w dziale AP lub AR
- znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość drugiego języka obcego - francuskiego, niemieckiego lub włoskiego
- doświadczenie w kontakcie z Klientem biznesowym
- kierunkowe wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- umiejętność pracy pod presją czasu i dobrej organizacji pracy
- skrupulatność w działaniu
Dlaczego warto aplikować? Oferta firmy:
- interesująca i samodzielna praca w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze organizacyjnej
- możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy
- możliwość udziału w ciekawych projektach o międzynarodowym zasięgu - szansa na wyjazd zagraniczny
- możliwości wykorzystania języków obcych w codziennej pracy
- szeroki pakiet treningów i szkoleń
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (m.in. owocowe dni, elastyczne godziny pracy, szkolenia językowe, wyjazdy integracyjne)
- przyjazna atmosfera pracy