Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
- utrzymywanie kontaktu z Klientem, bieżące rozwiązywanie problemów, wyjaśnianie wątpliwości
- weryfikowanie i księgowanie faktur, sprawdzanie niezgodności, rozwiązywanie problemów
- uzgadnianie sald kont dostawców
- przygotowywanie płatności
- wykonywanie wszelkich niezbędnych operacji na zamknięcie miesiąca w zakresie AP
- tworzenie raportów zgodnie z określonymi standardami
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana komunikatywna znajomość drugiego języka obcego (niemiecki, francuski, włoski, szwedzki, holenderski )
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (młodsza księgowa AP, księgowa AP)
- mile widziane doświadczenie w pracy w SSC/BPO
- znajomość programów ERP
- dobra znajomość MS Excel
- zdolności analityczne i logiczne, skrupulatność,rzetelność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- system szkoleń
- bogaty pakiet socjalny
- umowę o pracę
- międzynarodowe środowisko pracy