Jesteśmy nagradzaną szwajcarską rmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią w sercu
Warszawy.
Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju
kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura
wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera). FRISTA oferuje to wszystko, a to tylko pakiet
startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.
Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w
wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy
zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!
- Czynny udział w przeniesieniu procesów księgowych (tranzycji) od naszego klienta - niemieckiej frmy z branży technologicznej
- Tworzenie, adaptacja procesów w Polsce
- Rejestracja i księgowanie dokumentów kosztowych za pomocą systemu SAP
- Przygotowanie i księgowanie comiesięcznych płatności
- Uzgadnianie i potwierdzanie sald
- Kontrola sald kont dostawców i zapewnianie ich terminowego rozliczenia
- Zarządzanie elektronicznym systemem obsługi dokumentów (DMS) oraz udział we wdrożeniach automatyzacji
- Miesięczne raportowanie
- Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Doświadczenie w procesie tranzycji procesów finansowych
- Dostępność do wyjazdu na dwutygodniową tranzycję do Niemiec (okolice Frankfurtu nad Menem)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Znajomość MS Excel w stopniu średnio-zaawansowanym
- Znajomość systemu SAP (Fi/Co)
- Szansę długofalowego rozwoju zawodowego w wielokulturowym środowisku biznesowym.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw.
- Codzienne wyzwania w dynamicznym świecie branży retail.
- Przyjazne i pozytywne środowisko pracy, w którym wspólnie się uczymy, wspieramy w codziennych wyzwaniach oraz świętujemy sukcesy.