Firma HS Multiservices , z siedzibą w Bielsku-Białej, jest firmą rodzinną istniejącą na rynku od 1995 roku. W pierwszym okresie swojej działalności większość usług świadczyła na terenie śląska obsługując głównie placówki handlowe i obiekty użyteczności publicznej. Kolejne lata działalności przyniosły nowe kontrakty, wyjście z usługami poza region śląska oraz rozszerzenie pakietu świadczonych usług. Systematycznie od roku 2000 firma wzmacniała swą pozycję w segmencie usług dedykowanych dla przemysłu, do oferty zostały wprowadzone nowe usługi specjalistyczne, między innymi czyszczenie hydrodynamiczne, usuwanie ciężkich zabrudzeń olejowych. W roku 2001 firma została przekształcona w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością i pozyskała nowe kontrakty, co zdecydowanie wzmocniło jej pozycje na rynku firm świadczących usługi dla klientów przemysłowych. Kolejne lata to dynamiczny rozwój firmy, poszerzenie palety świadczonych usług poprzez wprowadzenie usług dedykowanych dla klienta przemysłowego. W 2005 roku firma wdrożyła System Zarządzania Jakością ISO 9001, a w 2007 System Zarządzania Relacjami z Klientem CRM. Działalność usługowa została skoncentrowana na segmencie przemysłowym. Dynamiczny rozwój firmy oraz potrzeba obsługi Klientów na terenie całego kraju była rezultatem uruchomienia w 2008 roku biur regionalnych oraz stworzenia struktury 4 regionów operacyjno-handlowych.
- Tworzenie skonsolidowanych analiz i raportów;
- Udział w tworzeniu budżetu, analiza i monitoring jego realizacji wraz z raportowaniem odchyleń, odpowiedzialność za dane;
- Dokonywanie rozliczeń wykonania budżetu;
- Przygotowywanie danych do instytucji finansujących;
- Przygotowywanie danych do fakturowania;
- Zarzadzanie dokumentacją dotyczącą leasingów oraz dokonywanie raportów i analiz;
- Księgowanie wyciągów bankowych;
- Księgowanie faktur zakupu;
- Analiza kont księgowych;
- Analiza rozrachunków;
- Dokonywanie rozliczeń międzyokresowych kosztów;
- Współpraca z zespołem księgowym;
- Wykształcenie kierunkowe: księgowość, analiza finansowa;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Zaawansowana znajomość MS Exel;
- Znajomość enova;
- Znajomość przepisów pdop, podatek VAT;
- Wysoce rozwinięta analityczność myślenia;
- Skrupulatne wykonywanie obowiązków;
- Umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Mile widziana osoba ze stopniem niepełnosprawności