Ogłoszenie numer: 4154101, z dnia 2021-02-01
BPiON jest jedną z najszybciej rozwijających się firm outsourcingowych w zakresie rachunkowości i płac / HR na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, założoną przez ekspertów BPO z ponad 20- letnim doświadczeniem. Jesteśmy częścią największego na świecie profesjonalnego sojuszu niezależnych firm prawniczych / audytowych / księgowych GGI (Geneva Group International, www.ggi.com). BPiON Poland Sp. z o.o. rozpoczęła działalność operacyjną w Warszawie w Polsce i obecnie poszukuje Księgową w celu rozwoju profesjonalnych usług w zakresie rachunkowości.
Księgowa / Accountant
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
- przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,
- wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,
- wykonywanie działań mających na celu zamknięcie miesiąca (księga główna, środki trwałe, księga magazynowa, księgowanie kosztów i rozliczenia międzyokresowe),
- sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,
- raportowanie do instytucji zewnętrznych zgodnie z terminami wynikającymi z polskiego prawa (GUS, NBP, US),
- bieżący kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny).
Wymagania
- ma doświadczenie na podobnym stanowisku,
- posługuje się programem MS Excel – poziom zaawansowany,
- zna jęz. angielski – poziom min. średnio-zaawansowany,
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne – finanse, rachunkowość,
- posiada wysokie zdolności komunikacyjne (w mowie i w piśmie),
- jest otwarta na pracę z różnymi systemami (m.in. Enova365),
- ma dobrą organizację czasu pracy.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- elastyczny czas pracy (8-9:30/16-17:30),
- możliwości rozwoju w obszarze księgowości,
- współudział w tworzeniu kultury organizacji i miejsca pracy,
- przyjazną atmosferę pracy,
- kurs jęz. angielskiego,
- pyszną kawę/herbatę, prosecco i beer bar,
- pracę częściowo lub całkowicie zdalną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.