Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego Klienta z branży FMCG, wiodącego gracza na rynku europejskim, poszukujemy doświadczonych i przedsiębiorczych osób na poniższe stanowisko.
Krajowy Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Zarządzanie ogólnopolską strukturą sprzedaży w kanale nowoczesnym oraz tradycyjnym
- Planowanie działań podległego zespołu (Regionalnych i Okręgowych Kierowników Sprzedaży oraz raportujących Przedstawicieli Handlowych
- Koordynacja, zarządzanie oraz nadzór nad realizacją planów sprzedaży oraz dystrybucyjnych
- Współudział w tworzeniu, przygotowaniu i wdrażaniu aktywności Trade Marketingowych
- Kreowanie, wprowadzania nowych projektów strategicznych i operacyjnych, wyznaczania długofalowej strategii organizacji
- Aktywny udział w rozwoju pracowników
- Utrzymywanie, rozwój i budowanie długofalowych, pozytywnych relacji z Klientami
Wymagania:
- Doświadczenie w rozwoju i zarządzaniu strukturą rozproszoną w branży FMCG
- Wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze i komunikacyjne
- Proaktywność, przedsiębiorczość, orientacja na realizację celu
- Doskonałe zdolności organizacyjne, umiejętność dzielenia się wiedzą
- Wysokie umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe, analityczne
- Swobodna komunikacja w języku angielskim
- Doskonała znajomość rynku FMCG
- Zaangażowanie, wysoka kultura osobista, elastyczność i pasja w działaniu
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji lidera na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop)
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie w czasie podróży służbowych)
- Pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku