Firma Reesco Sp. z o.o. jest jednym z liderów na rynku fit-out w Polsce. Specjalizujemy się w realizacji projektów aranżacji powierzchni biurowych, handlowych, hotelowych oraz magazynowych. Świadczymy usługi wykonawstwa metodami: tradycyjną, projektuj & buduj oraz pakietowego zarządzania budową (Construction Managment, Management Contracting). Największy potencjał REESCO to ludzie – zespół fachowców i entuzjastów branży, którzy swoje zaangażowanie przekuwają na wysoką jakość świadczonych usług i zadowolenie Klientów.
Standardy pracy Reesco wyznaczają międzynarodowe normy zarządzania wspierane przez nowoczesne technologie, pozwalając na budowanie sprawnej i stabilnej organizacji, potwierdzone licznymi referencjami. W latach 2015 – 2019 otrzymaliśmy szereg nagród, nieprzerwanie Gazele Biznesu miesięcznika Puls Biznesu, oraz w latach 2016 i 2020 roku Diament Forbesa, czy też w roku 2018 nagrodę w kategorii Best Fit-Out w ramach CIJ Awards.
Obecnie poszukujemy osób gotowych podjąć pracę na stanowisku:
- przygotowywanie, analiza i negocjacje wycen w zakresie branży sanitarnej na podstawie spaceplanów i projektów wykonawczych,
- koordynowanie i sprawdzanie dokumentacji projektowej,
- udział w wizjach lokalnych, szacowanie stanu istniejącego danej powierzchni,
- analiza i optymalizacja przyjętych rozwiązań,
- wsparcie projektowe zakresie technicznym na podstawie wytycznych pozyskanych od Najemy oraz Inwestora,
- pozyskiwanie nowych dostawców i podwykonawców,
- weryfikacja jakościowa i ilościowa ofert podwykonawców, kontakt z podwykonawcami, merytoryczne i aktywne uczestniczenie w negocjacjach z wykonawcami oraz dostawcami,
- zapewnienie doradztwa technicznego Klientom.
- wykształcenia wyższego inżynierskiego w branży sanitarnej,
- minimum 2 lat doświadczenia w pracy projektowej,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie po stronie Wykonawcy,
- bardzo dobrej znajomości programów AutoCad oraz MS Excel,
- znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację.
- możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze Cost Management,
- swoboda działania i możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów,
- pracę w przyjaznej atmosferze z doświadczoną kadrą managerską,
- elastyczne godziny pracy,
- opiekę medyczną,
- aktywności pozapracowe.