Jeśli współodpowiedzialność i współdecydowanie, wiarygodność, innowacyjność i dostrzeganie możliwości, ciągła chęć rozwoju i praca z pasją to wartości, które są Ci bliskie, zostań częścią naszego Zespołu!
Dyrektor Hevelianum na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór
na wolne stanowisko:
Koordynatorka / Koordynator ds. przygotowania i realizacji inwestycji
Miejsce pracy: Gdańsk
Podstawowe obowiązki:
- Przygotowanie pod względem formalnym zatwierdzonych do realizacji inwestycji Hevelianum.
- Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia koniecznych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia:
- na opracowanie dokumentacji projektowych/technicznych oraz na realizację prowadzonych zadań inwestycyjnych.
- Opracowywanie założeń technicznych i wytycznych do projektowania oraz prowadzenie uzgodnień projektowych.
- Opracowywanie wniosków i pozyskiwanie wymaganych pozwoleń i decyzji administracyjnych.
- Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej sporządzonej przez Wykonawcę robót oraz weryfikowanie dokumentacji powykonawczych sporządzanych przez Wykonawców robót.
- Bieżące monitorowanie postępu prac realizowanych przez Hevelianum inwestycji.
- Koordynacja działań wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w tym organizacja i udział w odbiorach prac.
- Prowadzenie kompleksowej dokumentacji oraz przygotowywanie korespondencji w zakresie powierzonych zadań.
- Opracowywanie danych i informacji dla potrzeb raportów i sprawozdań.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: budownictwo, administracja, finanse bądź pokrewne,
- minimum 3-letni staż pracy na stanowiskach związanych z przygotowaniem lub/i realizacją inwestycji budowlanych lub na podobnym stanowisku,
- posiadanie doświadczenia w zakresie:
- znajomości procesów inwestycyjnych w budownictwie,
- oceny możliwości realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych,
- koordynacji inwestycji budowlanych,
- umiejętność analizy projektów, map projektowych, dokumentacji i rysunków technicznych,
- współpracy z projektantami i inspektorami nadzoru inwestorskiego,
- przygotowywania dokumentów do postępowań przetargowych
(zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych),
- znajomości ustaw i rozporządzeń dotyczących procesu inwestycyjnego: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie zabytków,
- ustawa o ochronie przyrody itp.,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- doświadczenie w zakresie przygotowania/realizacji inwestycji oraz prac remontowych w obiektach zabytkowych,
- znajomość programu AutoCad lub pokrewnego,
- prawo jazdy kat. B,
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- dobra znajomość procesów inwestycyjnych w budownictwie przepisów ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń, ustawy Prawo zamówień publicznych, trybów i postępowań administracyjnych w budownictwie,
- umiejętność koordynowania i organizowania pracy, opracowywania programów funkcjonalno-użytkowych,
- umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej.
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- zaangażowanie w powierzone zadania,
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych
- komunikatywność, kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres.
Oferujemy:
- ciekawą i inspirującą pracę w cenionej i rozwijającej się instytucji,
- udział w budowaniu marki Hevelianum na rynku,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- dofinansowanie do opieki medycznej, kultury i urlopu,
- otwartość i nastawienie na współpracę oraz partnerską atmosferę,
- udział w przygotowaniu ciekawych inwestycji,
- dużą samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony, maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę,
- wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób
z niepełnosprawnością, zgodnie z odrębnymi przepisami), - wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i kompetencji:
5500 zł - 7500 zł brutto. Wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, - przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień/październik 2023 r.