Ogłoszenie numer: 170953, z dnia 2011-10-19
GEO-KAT Sp. z o.o.
Polska firma świadcząca usługi w branży Systemów Niskoprądowych, Inteligentnych Systemów Transportowych oraz Ochrony Środowiska, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób do pracy na stanowisko:
Koordynatorka Biura / Office manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: OFM/WAW/10/2011
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie codziennej obsługi sekretariatu firmy.
Główne zadania na tym stanowisku to:
- Organizacja sekretariatu,
- Prowadzenie spraw biurowych,
- Wsparcie administracyjno – operacyjne Zarządu,
- Przygotowywanie pism handlowych, dokumentów i rozliczeń,
- Obsługa spraw urzędowych,
- Nadzór nad obiegiem dokumentów,
- Współpraca z Działem Prawnym i Księgowym,
- Przygotowywanie sali konferencyjnej,
- Opieka nad gośćmi firmy,
- Uzupełnianie strony internetowej w zakresie aktualności.
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 1 rok,
- Wykształcenie min. średnie,
- Biegła znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point),
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, skaner i inne),
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Skrupulatność,
- Systematyczność,
- Samodzielność.
Mile widziane:
- Znajomość zasad prowadzenia profesjonalnej korespondencji,
- Wykształcenie wyższe.
Oferujemy
- Atrakcyjną i stabilną pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.