Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Zabrze
Koordynatora Zadania w Zespole inżynieryjno-technicznym

Koordynatora Zadania w Zespole inżynieryjno-technicznym

Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Zabrze
praca stacjonarna
5715 dni temu

Ogłoszenie numer: 64156, z dnia 2009-05-01

Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o zatrudni pracownika na stanowisko:

Koordynatora Zadania w Zespole inżynieryjno-technicznym

Miejsce pracy: Zabrze

 

Opis stanowiska

  • koordynacja zadania na wykonanie robót liniowych w ramach Projektu realizowanego ze środków Funduszu Spójności,
  • sporządzanie sprawozdań z rzeczowej realizacji Projektu oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów i analiz w tym zakresie,
  • weryfikacja faktur pod względem merytorycznym wraz z kwalifikacją kosztów,
  • udział w odbiorach częściowych i końcowych działań wchodzących w skład Projektu.
  • Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne - inżynieria sanitarna, budownictwo lub pokrewne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu lub realizacji inwestycji z zakresu sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków,
  • znajomość Prawa Budowlanego, biegła znajomość MS Office (w tym MS Project) oraz wskazana znajomość AutoCAD,
  • znajomość zasad realizacji inwestycji wg procedur FIDIC,
  • dyspozycyjność oraz odporność na pracę w stresie,
  • umiejętność optymalnego organizowania czasu pracy oraz pracy w zespole,
  • wskazane posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  • znajomość zagadnień inwestycyjnych z zakresu ekonomii.
  • Oferujemy

  • stałe zatrudnienie,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • interesującą pracę w renomowanej firmie,
  • konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.