We WSiP stawiamy na innowacyjne podejście.
Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
Zapewniamy odpowiednie warunki pracy, a nasze działania w tym obszarze zostały docenione przez pracowników i otoczenie rynkowe. W 2023 roku znaleźliśmy się w gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce, w rankingu magazynu Forbes i firmy badawczej Statista.
Poszukujemy do pracy osoby na stanowisku:
- Administrowanie i obsługa platformy wspierającej proces automatyzacji obsługi Contact Center.
- Przygotowywanie baz do importu do platformy obsługującej Contact Center.
- Przygotowywanie baz do kampanii zlecanych zewnętrznie.
- Tworzenie raportów i analiz na potrzeby działu.
- Doświadczenie o w obsłudze klienta z wykorzystaniem platform wspierających zaawansowaną obsługą procesową (mile widziana platforma Altar).
- Dobra znajomość narzędzi Pakietu MS Office, MS Excell, Outlook.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Dobre planowanie i organizacja pracy własnej
- Pozytywne nastawienie i chęć do nauki.
- Sumienność i precyzja w wykonywaniu zadań.
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia – zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji – w ramach umowy o pracę.
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem.
- System premiowy.
- Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku poprzez system szkoleń.
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla Twojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
Poznaj
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Łączy nas… edukacja!
Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.