-
Koordynacja oraz monitoring jakości ofert i produktów wdrażanych procesem Time To Market z punktu widzenia obsługi posprzedażowej,
-
Nadzór nad zgodnością wdrożeń z celami i strategią Customer Journey,
-
Analiza dokumentacji projektowej oraz zapewnienie wymiany wiedzy eksperckiej z obszaru obsługi posprzedażowej,
-
Akceptacja i wycena ograniczeń oraz współtworzenie procesów alternatywnych gwarantujących standard obsługi i satysfakcję Klienta,
-
Ochrona procesów posprzedażowych poprzez zabezpieczenie wymagań biznesowych, systemowych oraz potrzeb szkoleniowych wraz z weryfikacją możliwości ich realizacji,
-
Udział w spotkaniach statusowych.
-
Znajomość metodologii prowadzenia projektów w dużych organizacjach,
-
Znajomość elementów procesu zarządzania zmianą oraz procesu TTM,
-
Znajomość ofert i usług oferowanych przez OPL,
-
Dbałość o szczegóły, dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Znajomość systemów obsługowych w tym m.in.: CRM, CDT oraz SelfService m.in.: eCare.
- Umowa o pracę,
- Pakiet benefitów,
- Stawka godzinowa,
- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.