Claire’s – Bądź częścią sukcesu
Koordynator Zmiany ¾ etatu
Miejsce pracy: Radom
Nr Ref.: KH/07/Radom/praca.pl
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby na stanowisku Koordynatora Zmiany w sklepie Claire’s należy:
- wspieranie Kierownika i Zastępcy Kierownika Sklepu w osiąganiu celów sprzedażowych sklepu;
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta, witanie wszystkich klientów uśmiechem i zapewnienie życzliwej atmosfery w sklepie;
- obsługa dostaw do sklepu, wizualna prezentacja produktów, inwentaryzacja, organizacja obniżek cen, promocji;
- dbanie by sklep wyglądał atrakcyjnie i zachęcająco dla klientów;
- wykonywanie zabiegu przekłuwania uszu ( po wcześniejszym kompleksowym przeszkoleniu).
Wymagania dla kandydata
Poszukujemy osób, które:
- posiadają minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- lubią rozmawiać z ludźmi, czują się pewnie w kontaktach z klientami;
- posiadają wyjątkowe umiejętności w zakresie obsługi klienta;
- lubią pracę zespołową;
- są nastawione na skuteczną sprzedaż;
- posiadają wrodzone zainteresowanie handlem i modą.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dużej międzynarodowej firmie,
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- Pakiet medyczny
- Możliwość rozwoju i awansu,
- Profesjonalne szkolenia,
- Konkurencyjne wynagrodzenie
O firmie Claire’s
- Claire’s jest wiodącym renomowanym sprzedawcą specjalizującym się w sprzedaży biżuterii, dodatków do ubrań i kosmetyków, o globalnym zasięgu;
- prowadzimy ponad 3.000 sklepów w całej Europie, Ameryce Północnej i Japonii. Ponad 1000 naszych sklepów jest zlokalizowanych w samej tylko Europie i nadal się rozwijamy!
- kariera związana ze sprzedażą w Claire’s jest ciekawa, pełna wyzwań, może przybrać szybki bieg i dawać dużo satysfakcji;
- przykładamy wielką wagę do udoskonalania i rozwoju naszych zespołów, przez co nasza firma jest najlepszym miejscem dla rozwoju kariery w tej dziedzinie.