Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Zespołu Wsparcia Użytkowników (Service Desk IT)
Nr Ref.: KSD/IT
Zadania:
- Koordynacja pracy zespołu Service Desk zgodnie z założonymi planami i standardami jakościowymi.
- Analiza aktywności Service Desk i rekomendacja zmian mających na celu ciągłą poprawę efektywności i wydajności
- Wsparcie w zakresie rozwiązywania incydentów zgłaszanych przez użytkowników.
- Dbałość o stały rozwój kompetencji zespołu Service Desk, służący zwiększaniu satysfakcji użytkowników końcowych.
- Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój procesów ITIL w Departamencie Informatyki.
- Przygotowywanie raportów SLA dla świadczonych usług na potrzeby biznesowych jednostek organizacyjnych Banku.
- Uzgodnienie warunków realizacji nowych usług informatycznych przeznaczonych dla biznesu
- Zarządzanie umowami, zasobami zewnętrznymi oraz dostawcami usług IT
- Zadania wynikające z ról ITIL: Service Desk Supervisor, Service Level Manager, ITIL Process Owner.
- Wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym lub pokrewnym.
- Wymagana znajomość dobrych praktyk ITIL potwierdzona certyfikatem.
- Doświadczenie w koordynacji zespołów Service Desk.
- Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego MS Windows i MS Windows Serwer.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Mile widziana znajomość oprogramowania HP Service Manager.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętności organizacyjne.
- Wysokie zaangażowanie w wykonywaną pracą i inicjatywa w działaniu.
- Asertywność i umiejętność przekonywania innych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
- Umiejętność dzielenia się wiedzą.
- Umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym i młodym zespole,
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym otoczeniu,
- Atrakcyjne, dostosowane do umiejętności oraz osiągnięć warunki zatrudnienia,
- Ciekawy pakiet socjalny.