Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Kierownik Zespołu Call Center Pomorskie
Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center

Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center

Wakacje.pl Sp. z o.o.
pomorskie, Gdańsk Wrzeszcz
praca stacjonarna
2765 dni temu

 

Pracuj w największej firmie turystycznej na Pomorzu

 

Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center
Miejsce pracy: Gdańsk Wrzeszcz
Obowiązki:
  • zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center,
  • odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,
  • monitorowanie realizacji planów sprzedażowych,
  • wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników,
  • raportowanie wyników,
  • stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów / usług związanych z obsługą Klienta.
Wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców - poparte wynikami
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnych,
  • odporność na stres,
  • motywacja do pracy i silnej orientacji na realizację celów,
  • samodzielność w działaniu i inicjatywy własnej,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • znajomość KPI w Call Center.
Oferujemy:
  • stabilną pracę w największym portalu turystycznym w Polsce,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet szkoleń przygotowujących do pracy,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • miłą atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach dynamicznie rozszerzającej swoje działania spółki,
  • lokalizację w Gdańska,
  • pakiet medyczny, ubezpieczanie grupowe oraz Kartę sportową Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...