LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Zespołu Konsultantów Telefonicznych
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Nr ref.: 0032720
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem konsultantów (bieżący nadzór nad zespołem operatorów, wyznaczanie priorytetów)
- Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów, kontrola czasu pracy, wyznaczanie liderów zmian dziennych i nocnych)
- Nadzór na przestrzeganiem procedur, instrukcji i obowiązujących zasad;
- Obsługa klienta (w razie potrzeby) - połączenia przychodzące;
- Dbałość o wysoką jakość usług;
- Dbałość o integralność i dobrą atmosferę w zespole;
- Wsparcie merytoryczne konsultantów;
- Raportowanie do przełożonych.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (kierunki z zakresu zarządzania i ubezpieczeń)
- min. 6 miesięcy doświadczenia w zarządzaniu grupą konsultantów operacyjnych (warunek konieczny)
- Min. 1-2 lata doświadczenia jako operator w zespołach call center;
- Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej;
- Znajomość pakietu MS (w tym b. dobra znajomość Excela, Worda, poczty elektronicznej)
- Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych;
- Samodzielność i nastawienie na realizację celów;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Znajomość branży ubezpieczeniowej/assistance;
- Znajomość programów CRM i IVR,
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej/assistance - mile widziane.
Oferta:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu umowy o pracę na pełen etat;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjna premia kwartalna;
- Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków, szkolenia, owoce w firmie)
- Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów.
www.ltprofessional.pl