Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Kierownik Zespołu Call Center Mazowieckie
Koordynator Zespołu Konsultantów Telefonicznych

Koordynator Zespołu Konsultantów Telefonicznych

LeasingTeam Professional
mazowieckie, Warszawa - Mokotów
praca stacjonarna
1619 dni temu
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.

*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Zespołu Konsultantów Telefonicznych
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Nr ref.: 0032720
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem konsultantów (bieżący nadzór nad zespołem operatorów, wyznaczanie priorytetów)
  • Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów, kontrola czasu pracy, wyznaczanie liderów zmian dziennych i nocnych)
  • Nadzór na przestrzeganiem procedur, instrukcji i obowiązujących zasad;
  • Obsługa klienta (w razie potrzeby) - połączenia przychodzące;
  • Dbałość o wysoką jakość usług;
  • Dbałość o integralność i dobrą atmosferę w zespole;
  • Wsparcie merytoryczne konsultantów;
  • Raportowanie do przełożonych.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe (kierunki z zakresu zarządzania i ubezpieczeń)
  • min. 6 miesięcy doświadczenia w zarządzaniu grupą konsultantów operacyjnych (warunek konieczny)
  • Min. 1-2 lata doświadczenia jako operator w zespołach call center;
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego;
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej;
  • Znajomość pakietu MS (w tym b. dobra znajomość Excela, Worda, poczty elektronicznej)
  • Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych;
  • Samodzielność i nastawienie na realizację celów;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Znajomość branży ubezpieczeniowej/assistance;
  • Znajomość programów CRM i IVR,
  • Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej/assistance - mile widziane.
Oferta:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu umowy o pracę na pełen etat;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjna premia kwartalna;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków, szkolenia, owoce w firmie)
  • Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Miejsce pracy: Warszawa Mokotów.

www.ltprofessional.pl
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...