W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora zespołu HR będzie pełniła zarówno rolę szefa zespołu, jak i czynnego HR Business Partnera. Szukamy osoby, która chce pracować blisko biznesu i realizować się w obydwu rolach.
Zakres obowiązków będzie obejmował:
W zakresie koordynowania zespołu HRBP:
- Pracę nad realizacją strategii HR wspólnie z zespołem, w tym wyznaczanie i skuteczne realizowanie zadań priorytetowych,
- Odpowiedzialność za realizowanie cyklicznych projektów HR (m.in. rozmowy rozwojowe, badanie satysfakcji pracowników, program stażowy) oraz projektów wynikających z bieżących potrzeb,
- Zarządzanie zmianą w organizacji,
- Współtworzenie oraz implementację procesów i procedur HR,
- Budowanie roli HRBP jako partnera dla biznesu,
pracę z doświadczonym zespołem HRBP – wsparcie w wyznaczaniu indywidualnych i zespołowych celów rozwojowych,
- Współpraca z zespołem Kadr i Płac oraz zespołem Rekrutacji, Rozwoju i Analiz HR.
W zakresie roli HRBP:
- Dostarczanie strategicznego doradztwa HR dla liderów wybranych jednostek organizacyjnych,
- Bieżące wsparcie dla kadry menedżerskiej w zakresie spraw pracowniczych,
- Rekomendowanie, wdrażanie i zarządzanie lokalnymi działaniami związanymi z polityką personalną, w tym rekrutacjami, systemami motywacyjnymi, szkoleniami,
- Współpraca z innymi funkcjami HR w organizacji (kadry i płace, rekrutacja, compensation&benefits),
- Wspieranie rozwoju przywództwa w organizacji.
Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces w tej roli?
Szukamy wyjątkowej osoby do prowadzenia doświadczonego, eksperckiego zespołu. Potrzebujesz z pewnością gotowości do wychodzenia poza strefę komfortu i zachęcania innych do tego samego. Tym, co Cię wesprze będzie też umiejętność działania w złożonym, zmiennym i dynamicznym środowisku – to cechy wpisane na stale w definicję naszej branży. Dlatego umiejętność planowania czasu pracy (własnej i zespołu), realnej oceny zasobów potrzebnych do realizacji zadań i skutecznego doprowadzenia projektów do realizacji są ważnymi czynnikami sukcesu w tej roli.
Jednocześnie, szukamy także wartości dodanej dla naszego biznesu: szukamy Ciebie, jeżeli potrafisz komunikować się z różnymi stakeholderami – zarówno na poziomie działań operacyjnych, jak i taktycznych oraz strategicznych – i proponować skuteczne działania HR wpierające realizację celów biznesowych.
Do składania aplikacji zapraszamy osoby posiadające doświadczenie w kierowaniu zespołami HR BP oraz osoby posiadające doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami o złożonej strukturze, posługujące się językiem angielskim min. na poziomie B2.
Warunki zatrudnienia:
- Miejsce pracy: Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18
- Umowa o pracę
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz premia
- Praca stacjonarna w biurze w Warszawie (ok. 2 dni w tygodniu) i związana z delegacjami służbowymi, głównie na terenie Polski oraz możliwość pracy w systemie home office (w okresie zagrożenia epidemiologicznego - praca zdalna w pełnym wymiarze)
Kultura i rozwój:
- Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy,
- Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach : Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku),
- Możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym.
Benefity:
- Premia roczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
- Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!