- Przydzielanie zadań do realizacji pracownikom Zespołu ds. Obsługi Reklamacji oraz kontrola poprawności wykonywanych zadań;
- Koordynowanie procesem obsługi reklamacji;
- Koordynowanie procesu szkolenia pracowników;
- Współpraca ze wszystkimi działami spółki;
- Aktualizacja procedur/procesów oraz instrukcji dotyczących procesu obsługi reklamacji;
- Nadzorowanie wprowadzania reklamacji do rejestru i prowadzanie rejestru zgodnie z obowiązującą procedurą, wyznaczonymi standardami i Instrukcją.
- Preferowane wyższe wykształcenie;
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze reklamacji ubezpieczeniowych;
- Min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Podstawowa znajomość j. angielskiego;
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) i obsługi urządzeń biurowych.
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.