Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami; Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych; Zarządzanie...
  • Koordynator ds. Jakości Produktów

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków Kontrola terminowości realizacji reklamacji przez Producentów; Analiza reklamacji pod kątem powtarzających się wad jakościowych i wdrażanie działań korygujących we współpracy z Producentami; Udział w kontrolach jakości towarów; Raportowanie wykonanej pracy do...
  • Kierownik Działu Reklamacji - Budownictwo Mieszkaniowe

    Murapol Real Estate S.A.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków kierowanie zespołem ds. reklamacji i zapewnienia jakości, nadzór nad realizowanymi naprawami gwarancyjnymi i reklamacyjnymi, nadzór nad technicznymi aspektami przejęcia budynków w obsługę, weryfikacja zakresu prac naprawczych oraz ustalenie technologii, weryfikacja...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów biznesowych poprzez efektywne zarządzanie podległym działem. Dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Współudział w zarządzaniu zespołem pracowników, motywowanie i dbałość o ich rozwój. Nadzorowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Działu Reklamacji Warszawa
Koordynator Zespołu ds. Obsługi Reklamacji

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Reklamacji

LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
669 dni temu

  

 

Koordynator Zespołu ds. Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Przydzielanie zadań do realizacji pracownikom Zespołu ds. Obsługi Reklamacji oraz kontrola poprawności wykonywanych zadań;
  • Koordynowanie procesem obsługi reklamacji;
  • Koordynowanie procesu szkolenia pracowników;
  • Współpraca ze wszystkimi działami spółki;
  • Aktualizacja procedur/procesów oraz instrukcji dotyczących procesu obsługi reklamacji;
  • Nadzorowanie wprowadzania reklamacji do rejestru i prowadzanie rejestru zgodnie z obowiązującą procedurą, wyznaczonymi standardami i Instrukcją.
Nasze oczekiwania:
  • Preferowane wyższe wykształcenie;
  • Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze reklamacji ubezpieczeniowych;
  • Min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Podstawowa znajomość j. angielskiego;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) i obsługi urządzeń biurowych.
Benefity:
  • Opieka Medyczna
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenie na życie
  • Nauka języka angielskiego
  • Rozwój zawodowy
  • Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity:
 

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MED

Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami; Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych; Zarządzanie...
  • Koordynator ds. Jakości Produktów

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków Kontrola terminowości realizacji reklamacji przez Producentów; Analiza reklamacji pod kątem powtarzających się wad jakościowych i wdrażanie działań korygujących we współpracy z Producentami; Udział w kontrolach jakości towarów; Raportowanie wykonanej pracy do...
  • Kierownik Działu Reklamacji - Budownictwo Mieszkaniowe

    Murapol Real Estate S.A.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków kierowanie zespołem ds. reklamacji i zapewnienia jakości, nadzór nad realizowanymi naprawami gwarancyjnymi i reklamacyjnymi, nadzór nad technicznymi aspektami przejęcia budynków w obsługę, weryfikacja zakresu prac naprawczych oraz ustalenie technologii, weryfikacja...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów biznesowych poprzez efektywne zarządzanie podległym działem. Dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Współudział w zarządzaniu zespołem pracowników, motywowanie i dbałość o ich rozwój. Nadzorowanie...