Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!
Rekrutujemy online!
Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE oraz sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i montażystów na terenie całego kraju. Zasilamy energią już od 2015 roku. Zaufało nam kilka tysięcy klientów, którym zamontowaliśmy blisko 180 000 paneli i dostarczyliśmy instalacje o mocy ponad 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchamiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.
Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:
Koordynator Zespołu Call Center
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Zbudowanie i zdalne zarządzanie zespołem Konsultantów
- Motywowanie własnego zespołu zdalnego do osiągania założonych celów i realizacji zadań
- Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
- Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów
- Działania jakościowe i ilościowe
- Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów)
Idealnie, jeśli:
- Masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem Call Center
- Jesteś nastawiony na aktywną realizację wyznaczonych celów
- Masz kompetencje prawdziwego przywódcy
- Potrafisz planować pracę własną i innych
- Nieustanny rozwój i poszerzanie wiedzy to dla Ciebie podstawa
- Praca pod presją czasu napędza Cię do działania
- Wyróżniasz się samodzielnością, komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole
- Znasz pakiet Office (zwłaszcza Excel i Word)
Od nas otrzymasz:
- Interesującą, pełną wyzwań pracę
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
- Możliwość rozwoju kompetencji podczas szkoleń
- Pełne wsparcie Kierownika
- Pracę w godzinach 12.00-20.00
- Możliwość pracy zarówno z domu, jak i z biura
- Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
- Owocowe poniedziałki i środy oraz pyszną kawę :)
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Zbudowanie i zdalne zarządzanie zespołem Konsultantów
- Motywowanie własnego zespołu zdalnego do osiągania założonych celów i realizacji zadań
- Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
- Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów
- Działania jakościowe i ilościowe
- Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów)
Idealnie, jeśli:
- Masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem Call Center
- Jesteś nastawiony na aktywną realizację wyznaczonych celów
- Masz kompetencje prawdziwego przywódcy
- Potrafisz planować pracę własną i innych
- Nieustanny rozwój i poszerzanie wiedzy to dla Ciebie podstawa
- Praca pod presją czasu napędza Cię do działania
- Wyróżniasz się samodzielnością, komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole
- Znasz pakiet Office (zwłaszcza Excel i Word)
Od nas otrzymasz:
- Interesującą, pełną wyzwań pracę
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
- Możliwość rozwoju kompetencji podczas szkoleń
- Pełne wsparcie Kierownika
- Pracę w godzinach 12.00-20.00
- Możliwość pracy zarówno z domu, jak i z biura
- Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
- Owocowe poniedziałki i środy oraz pyszną kawę :)