Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Zespołu Call Center

Sunday Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1347 dni temu
Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!

 

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE oraz sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i montażystów na terenie całego kraju. Zasilamy energią już od 2015 roku. Zaufało nam kilka tysięcy klientów, którym zamontowaliśmy blisko 180 000 paneli i dostarczyliśmy instalacje o mocy ponad 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchamiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

 
Wraz z rozwojem firmy poszukujemy:

 

Koordynator Zespołu Call Center
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Zbudowanie i zdalne zarządzanie zespołem Konsultantów
  • Motywowanie własnego zespołu zdalnego do osiągania założonych celów i realizacji zadań
  • Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
  • Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów
  • Działania jakościowe i ilościowe
  • Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów)
Idealnie, jeśli:
  • Masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem Call Center
  • Jesteś nastawiony na aktywną realizację wyznaczonych celów
  • Masz kompetencje prawdziwego przywódcy
  • Potrafisz planować pracę własną i innych
  • Nieustanny rozwój i poszerzanie wiedzy to dla Ciebie podstawa
  • Praca pod presją czasu napędza Cię do działania
  • Wyróżniasz się samodzielnością, komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole
  • Znasz pakiet Office (zwłaszcza Excel i Word)
Od nas otrzymasz:
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Możliwość rozwoju kompetencji podczas szkoleń
  • Pełne wsparcie Kierownika
  • Pracę w godzinach 12.00-20.00
  • Możliwość pracy zarówno z domu, jak i z biura
  • Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
  • Owocowe poniedziałki i środy oraz pyszną kawę :)
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Zbudowanie i zdalne zarządzanie zespołem Konsultantów
  • Motywowanie własnego zespołu zdalnego do osiągania założonych celów i realizacji zadań
  • Wspieranie w codziennych zadaniach, bieżący nadzór, wyznaczanie priorytetów
  • Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów
  • Działania jakościowe i ilościowe
  • Organizacja czasu pracy (ustalanie grafików, urlopów)
Idealnie, jeśli:
  • Masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem Call Center
  • Jesteś nastawiony na aktywną realizację wyznaczonych celów
  • Masz kompetencje prawdziwego przywódcy
  • Potrafisz planować pracę własną i innych
  • Nieustanny rozwój i poszerzanie wiedzy to dla Ciebie podstawa
  • Praca pod presją czasu napędza Cię do działania
  • Wyróżniasz się samodzielnością, komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole
  • Znasz pakiet Office (zwłaszcza Excel i Word)
Od nas otrzymasz:
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Możliwość rozwoju kompetencji podczas szkoleń
  • Pełne wsparcie Kierownika
  • Pracę w godzinach 12.00-20.00
  • Możliwość pracy zarówno z domu, jak i z biura
  • Dofinansowanie do karty sportowej oraz opieki medycznej
  • Owocowe poniedziałki i środy oraz pyszną kawę :)

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sunday Polska Sp z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sunday Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy NIP: 1182108501 | REGON: 361476651 | KRS: 0000556702 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...