Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisku:
-
Koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu
-
Zapewnienie rozwoju merytorycznego pracowników oraz dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji
-
Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu doskonalenie procesów
-
Monitorowanie efektywności i jakości pracy zespołu
-
Prowadzenie projektów z zakresu wprowadzania nowych produktów oraz rozwiązań w ramach obsługi klienta w CCI
-
Sporządzanie raportów oraz analiz krótkoterminowych
-
Opiniowanie reklamacji oraz skarg zgłoszonych przez klientów oraz organy kontroli
-
Współpraca z innymi jednostkami Banku
-
Wykształcenia średniego, mile widziane w kierunku bankowość, finanse, ekonomia, prawo, zarządzanie administracją
-
Min. półrocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku lidera/koordynatora Call Center
-
Doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z obsługą infolinii
-
Mile widziana znajomość branży finansowej
-
Umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej
-
Wychodzenia z inicjatywą
-
Umiejętności negocjacji i asertywności
-
Nastawienia na realizację celów
-
Znajomości MS Office, w szczególności Excel
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
-
Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
-
Samodzielne stanowisko pracy
-
Pracę w energicznym i ambitnym zespole
-
Pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: P/CCI/K/08/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.