W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres zadań:
- zapewnienie wsparcia biznesowi i oddziałom w zakresie utrzymania (technicznego) nieruchomości,
- wysyłanie zapytań ofertowych dla prac wynikających z planów remontowych, analiza pozyskanych ofert, rozstrzyganie konkursów ofert,
- przygotowywanie kosztorysów, budżetów technicznych,
- pozyskiwanie zgód korporacyjnych na planowane prace remontowe/modernizacje, przygotowywanie wniosków inwestycyjnych, rozliczanie ich i archiwizowanie,
- wdrażanie nowych rozwiązań optymalizujących funkcjonowanie nieruchomości, a także koszty jej utrzymania,
- stała kontrola jakości usług serwisów i podwykonawców pracujących w podległych lokalizacjach,
- bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi nieruchomość,
- regularne wizyty na nieruchomościach i kontrola ich stanu utrzymania według obowiązującego harmonogramu oraz potrzeb użytkowników,
- procedowanie niezbędnych dla funkcjonowania nieruchomości umów (w tym umów na roboty budowlane),
- kontrola realizacji budżetów przypisanych do nieruchomości, kontrola bieżących płatności dotyczących nieruchomości,
- wskazywanie ryzyk i problemów wymagających podjęcia działań w ramach zarządzania podległymi nieruchomościami.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami (w tym utrzymaniu technicznym nieruchomości), nadzorze prac remontowych na nieruchomości (min. 3 lata),
- umiejętność przygotowania kosztorysów, planów budżetowych,
- biegła znajomość MS Office (w szczególności MS Excel),
- gotowość do podróży służbowych,
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
- komunikatywność oraz nastawienie na współpracę i dzielenie się wiedzą,
- czynny udział i zaangażowanie w realizowane projekty.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z narzędziami do kosztorysowania,
- licencja zarządcy,
- wykształcenie inżynierskie.
Warunki zatrudnienia:
Kultura i rozwój:
- Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
- Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
- Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
- Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.
Benefity:
- Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
- Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy,
- Samochód służbowy.
Rekrutację realizujemy online. Osoba zatrudniona na tym stanowisku - w zależności od możliwej daty rozpoczęcia pracy - w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!