Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

    Acresta Sp. z o.o   Warszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600...
  • Zastępca Kierownika Osiedla ds. Technicznych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
  • Administrator / Zarządca nieruchomości - wspólnot mieszkaniowych

    Acresta Sp. z o.o   Warszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kontraktów Inwestycyjnych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Zarządzenie zawartymi umowami najmu i dzierżawy; Zlecanie wykonania i odbiór opinii/operatów szacunkowych dotyczących stawek czynszu w umowach najmu i dzierżawy; Opracowywanie projektów umów i ich zmian; Monitorowania i nadzorowanie procesu...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Najmu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków PKP S.A. wynikających z zawierania umów najmu i dzierżawy nieruchomości z podmiotami kolejowymi - realizacji tych umów, Współpraca z właściwymi komórkami w Oddziale...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Siedlce    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami w Rejonie Warszawa Wschód: powiat garwoliński; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni; Nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Sieradz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Lublin, ul. Piaskowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Zarządca nieruchomości Warszawa
Koordynator zarządzania nieruchomościami

Koordynator zarządzania nieruchomościami

Schenker Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1318 dni temu
Koordynator zarządzania nieruchomościami
Miejsce pracy: Warszawa

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:

  • zapewnienie wsparcia biznesowi i oddziałom w zakresie utrzymania (technicznego) nieruchomości,
  • wysyłanie zapytań ofertowych dla prac wynikających z planów remontowych, analiza pozyskanych ofert, rozstrzyganie konkursów ofert,
  • przygotowywanie kosztorysów, budżetów technicznych,
  • pozyskiwanie zgód korporacyjnych na planowane prace remontowe/modernizacje, przygotowywanie wniosków inwestycyjnych, rozliczanie ich i archiwizowanie,
  • wdrażanie nowych rozwiązań optymalizujących funkcjonowanie nieruchomości, a także koszty jej utrzymania,
  • stała kontrola jakości usług serwisów i podwykonawców pracujących w podległych lokalizacjach,
  • bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi nieruchomość,
  • regularne wizyty na nieruchomościach i kontrola ich stanu utrzymania według obowiązującego harmonogramu oraz potrzeb użytkowników,
  • procedowanie niezbędnych dla funkcjonowania nieruchomości umów (w tym umów na roboty budowlane),
  • kontrola realizacji budżetów przypisanych do nieruchomości, kontrola bieżących płatności dotyczących nieruchomości,
  • wskazywanie ryzyk i problemów wymagających podjęcia działań w ramach zarządzania podległymi nieruchomościami.

 

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami (w tym utrzymaniu technicznym nieruchomości), nadzorze prac remontowych na nieruchomości (min. 3 lata),
  • umiejętność przygotowania kosztorysów, planów budżetowych,
  • biegła znajomość MS Office (w szczególności MS Excel),
  • gotowość do podróży służbowych, 
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
  • komunikatywność oraz nastawienie na współpracę i dzielenie się wiedzą,
  • czynny udział i zaangażowanie w realizowane projekty.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z narzędziami do kosztorysowania,
  • licencja zarządcy,
  • wykształcenie inżynierskie.

Warunki zatrudnienia:


Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy,
  • Samochód służbowy.

Rekrutację realizujemy online. Osoba zatrudniona na tym stanowisku - w zależności od możliwej daty rozpoczęcia pracy - w okresie zagrożenia epidemiologicznego może pracować zdalnie.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

    Acresta Sp. z o.o   Warszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600...
  • Zastępca Kierownika Osiedla ds. Technicznych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
  • Administrator / Zarządca nieruchomości - wspólnot mieszkaniowych

    Acresta Sp. z o.o   Warszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kontraktów Inwestycyjnych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Zarządzenie zawartymi umowami najmu i dzierżawy; Zlecanie wykonania i odbiór opinii/operatów szacunkowych dotyczących stawek czynszu w umowach najmu i dzierżawy; Opracowywanie projektów umów i ich zmian; Monitorowania i nadzorowanie procesu...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Najmu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem praw i obowiązków PKP S.A. wynikających z zawierania umów najmu i dzierżawy nieruchomości z podmiotami kolejowymi - realizacji tych umów, Współpraca z właściwymi komórkami w Oddziale...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Siedlce    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami w Rejonie Warszawa Wschód: powiat garwoliński; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni; Nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Sieradz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Lublin, ul. Piaskowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z...