PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- właściwa organizacja i nadzór obsługiwanych zleceń, zadań w obszarze usług wsparcia informatycznego i obsługi serwisu technicznego oraz ich priorytetyzacji (pilność, wpływ) i kierowanie do właściwych grup wsparcia poszczególnych linii wsparcia wraz z monitorowaniem i raportowaniem ich realizacji,
- wparcie użytkowników końcowych w zakresie technicznych aspektów usług informatycznych w celu rozwiązywania problemów z ich działaniem i obsługą,
- budowanie doskonałych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, bieżące informowanie użytkowników o statusie realizacji zgłoszeń, okresowe badanie satysfakcji klienta oraz opracowywanie analiz wyników i korygowanie mechanizmów obsługi dla zapewnienia ustalonych standardów jakości,
- współpraca z głównym użytkownikiem w testowaniu rozwiązań informatycznych w obszarze dostarczanej funkcjonalności i jakości przez poszczególne usługi oraz określanie pożądanych wskaźników wydajności KPI i ostrzeżeń EWI,
- budowa, utrzymywanie i aktualizacja bazy wiedzy oraz katalogu usług,
- opracowywanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych w celu usprawnienia pracy z systemem informatycznym oraz wyeliminowania powtarzających się przyczyn incydentów,
- współpraca z konsultantami serwisu i administratorami systemów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie jak najszybszego przywrócenia usługi dla użytkownika końcowego oraz eskalacja w razie uzasadnionej potrzeby,
- przygotowywanie przekrojowych raportów i statystyk dla świadczonych usług informatycznych, m.in. z narzędzi klasy ITServiceManager i ContactCenter,
- rozpoznawanie nowych technologii i standardów informatycznych oraz podejmowanie działań celem ich praktycznego wykorzystania na potrzeby Spółki.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe 2 lata, w tym co najmniej rok na stanowiskach w pionie IT lub bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- ITIL, zarządzanie projektami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- znajomość obsługi OS i Aplikacji na poziomie średnio zaawansowanym,
- zorientowanie na klienta, umiejętność współpracy,
- umiejętność myślenia analitycznego, orientacja na wyniki oraz umiejętność organizowania.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach informatyka, zarządzanie, ekonomia,
- doświadczenie zawodowe 4 lata, w tym co najmniej 2 lata na stanowiskach w pionie IT lub bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- obsługa ITSM na poziomie średnio zaawansowanym.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.