Koordynator w Dziale Call Center
Zadania:
- Realizacja strategii Działu Call Center
- Realizacja wyznaczonych celów finansowych i targetów miesięcznych
- Bieżąca koordynacja i kontrola wykonania zleconych zadań i ich efektów
- Motywowanie pracowników, nastawione na wzrost jakości i efektywności pracy
- Organizacja, realizacja i nadzór nad szkoleniami rozwojowymi i caochingami dla pracowników
- Zarządzanie pracą zespołu poprzez omawianie kart monitoringu i coaching
- Realizacja szkoleń adaptacyjnych
- Tworzenie raportów na potrzeby działu
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętność szybkiego diagnozowania i reagowania na problemy
- Komunikatywność i asertywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet socjalny (m.in. karta MultiSport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku)
- Pracę w systemie zmianowym