General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem
i techniczną obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych.
Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział
w rekrutacji do General Property Sp. z o.o. na stanowisko:
Koordynator Usług
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za koordynację realizacji umów ramowych dla klienta sieciowego w zakresie technicznego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi
- Koordynacja procesu realizacji napraw, interwencji i przeglądów
- Koordynacja pracy zespołu techników mobilnych odpowiedzialnych za wykonywania zadań
- Współpraca z zespołem w zakresie technicznego zarządzania nieruchomościami
Wymagania wobec kandydata:
- Min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu obsługi technicznej w systemie rozproszonym
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętności interpersonalne do kierowania pracą zespołu
- Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane specjalności: zarządzanie nieruchomościami, budownictwo, zarządzanie)
- Umiejętność w pracy pod presją czasu
- Umiejętność realizacji postawionych celów
- Dodatkowym atutem będą licencja zarządcy nieruchomości i doświadczenie w pracy z klientem sieciowym
My zaoferujemy Ci:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość zdobycia uprawnień grupy SEP
- Możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
- Pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
- Niezbędne narzędzia pracy