- Projektowanie działań trade marketingowych.
- Tworzenie oraz nadzór nad promocjami oraz projektami lojalnościowymi.
- Dbanie o aktualizację informacji w bazach danych oraz serwisach.
- Prowadzenie i nadzór nad kalendarzem Trade.
- Efektywne zarządzanie budżetem.
- Prowadzenie projektów cross-sellingowych.
- Bliska współpraca z działami: Sprzedaży, Marketingu, Logistyki oraz zewnętrznymi agencjami.
- Sampling.
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Min. 3 -letnie doświadczenie w trade marketingu (preferowane produkty commodity).
- Bardzo dobra znajomość narzędzi trade marketingowych.
- Umiejętność pracy z danymi sprzedażowymi i wyciągania z nich wniosków.
- Silna orientacja na realizację celów biznesowych.
- Samodzielność oraz rzetelność w działaniu.
- Umiejętność współpracy, komunikacji i prezentacji.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.