Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Testów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KT/MM/JE/WAW/11/19
Nr ref.: KT/MM/JE/WAW/11/19
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- koordynacja pracy zespołu testów,
- opracowywanie planów i harmonogramów manualnych i automatycznych oraz raportowanie przebiegu testów,
- adaptacja i wdrożenie narzędzi do testów automatycznych w organizacji,
- przeprowadzanie testów wdrażanych w projektach biznesowych oraz w procesie poprawy błędów,
- szkolenie użytkowników i udział w przygotowywaniu dokumentacji użytkownika,
- wsparcie w tworzeniu i udoskonalaniu procesu testowania, rekomendacja rozwiązań usprawniających pracę,
- współpraca z działem deweloperskim oraz innymi działami firmy,
- planowanie zapotrzebowania na nowych testerów oraz współpraca z działem HR przy rekrutacji,
Nasze oczekiwania:
Nasze oczekiwania:
- minimum roczne doświadczenie w koordynacji pracy zespołu testów,
- umiejętność planowania pracy zespołu i podziału obowiązków,
- przestrzeganie i rozwijanie standardów testowania,
- doświadczenie w obszarze testów manualnych i automatycznych,
- umiejętność przekazywania wiedzy,
- praca w projektach prowadzonych metodą agile,
- umiejętności analityczne,
- umiejętność prezentowania wyników prac,
- umiejętność motywowania i współpracy zarówno z klientami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi,
- wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w dynamicznym, zmieniającym się w szybkim tempie środowisku,
- znajomość MS Excel, Jira, Confluence.
Oferujemy:
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
- pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- bezpłatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
- bogaty pakiet dodatków, premii i świadczeń socjalnych,
- dogodną lokalizację biura w centrum Warszawy.